Hoppa till innehåll

Oskuld?


Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

  • Svar 245
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst aJwant2bme

Det är ju nästan inga här som inte är oskulder :o :P

 

Som sagt, bli av med den den kommer döda dig :cry:

 

onT: c'mon ppl !

Varför skulle den döda oss?

 

För att den är ond ? ._.

 

Nej, jag är bara ovanligt (HÖHÖ) flum :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

14 bast, vet inte om man kan kalla det one night stand med tanke på att vi hade hållt på rätt så länge att strula och mysa, blev aldrig ett förhållande bara, kanske skrivit det några gånger tidigare- men jag tror inte på förhållanden :)

 

Och det du säger att den kommer "döda" en om man har kvar den är sjukt mycket skitsnack, min kusin som är 20 år förlorade den när han var 15 år på ett one night stand med en sk. "player" hon hade sex med alla i princip. Nu när han är 20 önskar han att han inte hade varit så ivrig och väntat tills han fick en flickvän när han var 16år som han fortfarande är ihop med.

 

Man är bara oskuld en gång. Förlora den med någon som du tycker är pålitlig och schysst som inte har ett hor-rykte. Sen får du kn*lla vem du vill.

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men sen är det ju så att om man säger de flesta i klassen är av med oskulden och du är bland dom sista oskulderna kvar i klassen känner man inte en otrolig press på sig då? Om du t.ex går i nian börjar dra sig mot gymnasiet, inte lätt att bli av med den då väl? Är det verkligen bra att vänta föör länge eller ska man "bli av med den" och stärka sitt självförtroende? Bara göra det.. Det jobbiga är ju hur nervös man är, att det ska gå fel.. Så, är det bättre att göra det innan man fattar vad som händer eller vänta länge?

 

Förlåt för "mitt ämne i ditt ämne" men det var en fråga bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...