Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag är inte oskuld, långtifrån oskuld, lol. >__> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag är inte oskuld, långtifrån oskuld, lol. >__> Långtifrån? Antingen är man oskuld eller så är man det inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) I slutet av sommaren, one night stand...och jag var den som blev utnyttjad om man säger så >~<'' (hon ringde aldrig tillbaka) ~w~'' Redigerat 11 Mars 2009 av knipan64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 One night stand när jag var 15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member2 Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 lugnsamt sex när jag var 11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) haha fy f*n när jag va nära på att förlora den. jag låg med en tjej i hennes säng och vi höll på att hålla om varan sen så tog hon ner händerna i byxorna och sa att hon gillade sånt och började runka den sen höll jag på med henne, sen kom hennes broder in i rummet och vi slutade >_> sen åkte jag hem. hon sa att jag inte fick säga till ngn om detta. asså det va nära att jag belv av med den då. sen så har jag 2 st andra tjejer efter men inget har hänt med dom. sen så va det 2 andra tjejer som va intresserade av mig. dom va mkt med mig och så, prata och sån skit. men jag brydde mig inte typ. får se när jag blir av med min. det är inget så jag direkt tänker på hela dagarna att bli av med den ^^ fast en av dom skulle jag nog valt efter ha tänkt efter ;O hon hadde storlek B på sina rattar^och ganska söt ^^ :rolleyes: Redigerat 20 Mars 2009 av Fatal1tyPro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 haha fy f*n när jag va nära på att förlora den. jag låg med en tjej i hennes säng och vi höll på att hålla om varan sen så tog hon ner händerna i byxorna och sa att hon gillade sånt och började runka den sen höll jag på med henne, sen kom hennes broder in i rummet och vi slutade >_> sen åkte jag hem. hon sa att jag inte fick säga till ngn om detta. asså det va nära att jag belv av med den då. sen så har jag 2 st andra tjejer efter men inget har hänt med dom. sen så va det 2 andra tjejer som va intresserade av mig. dom va mkt med mig och så, prata och sån skit. men jag brydde mig inte typ. får se när jag blir av med min. det är inget så jag direkt tänker på hela dagarna att bli av med den ^^ fast en av dom skulle jag nog valt efter ha tänkt efter ;O hon hadde storlek B på sina rattar^och ganska söt ^^ :rolleyes: Fett fail ju ;P Jag har min kvar ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 haha fy f*n när jag va nära på att förlora den. jag låg med en tjej i hennes säng och vi höll på att hålla om varan sen så tog hon ner händerna i byxorna och sa att hon gillade sånt och började runka den sen höll jag på med henne, sen kom hennes broder in i rummet och vi slutade >_> sen åkte jag hem. hon sa att jag inte fick säga till ngn om detta. asså det va nära att jag belv av med den då. sen så har jag 2 st andra tjejer efter men inget har hänt med dom. sen så va det 2 andra tjejer som va intresserade av mig. dom va mkt med mig och så, prata och sån skit. men jag brydde mig inte typ. får se när jag blir av med min. det är inget så jag direkt tänker på hela dagarna att bli av med den ^^ fast en av dom skulle jag nog valt efter ha tänkt efter ;O hon hadde storlek B på sina rattar^och ganska söt ^^ :rolleyes: Du som e kåtast på fuska borde bli av med den snart :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 haha fy f*n när jag va nära på att förlora den. jag låg med en tjej i hennes säng och vi höll på att hålla om varan sen så tog hon ner händerna i byxorna och sa att hon gillade sånt och började runka den sen höll jag på med henne, sen kom hennes broder in i rummet och vi slutade >_> sen åkte jag hem. hon sa att jag inte fick säga till ngn om detta. asså det va nära att jag belv av med den då. sen så har jag 2 st andra tjejer efter men inget har hänt med dom. sen så va det 2 andra tjejer som va intresserade av mig. dom va mkt med mig och så, prata och sån skit. men jag brydde mig inte typ. får se när jag blir av med min. det är inget så jag direkt tänker på hela dagarna att bli av med den ^^ fast en av dom skulle jag nog valt efter ha tänkt efter ;O hon hadde storlek B på sina rattar^och ganska söt ^^ :rolleyes: Fett fail ju ;P Jag har min kvar ;P Vänta du ;D haha fy f*n när jag va nära på att förlora den. jag låg med en tjej i hennes säng och vi höll på att hålla om varan sen så tog hon ner händerna i byxorna och sa att hon gillade sånt och började runka den sen höll jag på med henne, sen kom hennes broder in i rummet och vi slutade >_> sen åkte jag hem. hon sa att jag inte fick säga till ngn om detta. asså det va nära att jag belv av med den då. sen så har jag 2 st andra tjejer efter men inget har hänt med dom. sen så va det 2 andra tjejer som va intresserade av mig. dom va mkt med mig och så, prata och sån skit. men jag brydde mig inte typ. får se när jag blir av med min. det är inget så jag direkt tänker på hela dagarna att bli av med den ^^ fast en av dom skulle jag nog valt efter ha tänkt efter ;O hon hadde storlek B på sina rattar^och ganska söt ^^ :rolleyes: Verynot intresting om detaljerna ;) Jag bara frågade, och ville bara ha en litet svar :huh: Inte världens utdrag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 lugnsamt sex när jag var 11.Är man inte lite väl ung då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 lugnsamt sex när jag var 11.Är man inte lite väl ung då? Kolla på användarnamnet? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 lugnsamt sex när jag var 11. Är man inte lite väl ung då? Kolla på användarnamnet? :o Jaha, :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg