D48 Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Har kvar den men jag var nära på att bli av med den på en fyllefest xp Min kompis "rädadde" mej som tur va eftersom att jag ska vänta tills 7an. :D Har fått några erbjudanden men har hittills bara tackat nej. aa du har säkert jättekuk också lilla vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Är troligt. Men jag tror faktiskt inte att han dricker när han är 13. Eller så fick han erbjudanden av fulla tjejer. Det räknas inte för det är inte tillåtet att ha sex med en full person faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Haha säger jag bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Har kvar den men jag var nära på att bli av med den på en fyllefest xp Min kompis "rädadde" mej som tur va eftersom att jag ska vänta tills 7an. :D Har fått några erbjudanden men har hittills bara tackat nej. -.-' Ursäkta, men mig tacka du inte nej till dirr? Nä, skämta bara :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Har kvar den men jag var nära på att bli av med den på en fyllefest xp Min kompis "rädadde" mej som tur va eftersom att jag ska vänta tills 7an. :D Har fått några erbjudanden men har hittills bara tackat nej. aa du har säkert jättekuk också lilla vän. Jaa??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 ja förlorade den ungefär ett halv år sedan men nu så har jag inte gjort det nån mer gång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Ingen dör oskuld, livet kn*llar oss alla . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Munkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Munkar.lol, jepp.. Sitter inspärrade på kloster, måste vara riktigt tråkigt :P Redigerat 13 April 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Munkar.lol, jepp.. Sitter inspärrade på kloster, måste vara riktigt tråkigt :P det som händer i klostert stannar i kloster killen ^__^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Munkar. Dom har sex med ynglingarna som går i klostret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Tror du verkligen att riktiga munkar som låvar att leva i celebat går låss på pojkar i kolstret? Varför låste de in sig då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg