slabb Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Tja, har kört WoW ett bra tag nu sen fick jag nått virus som gjorde så att jag vart tvungen att ominstallera hela spelet. Pallar inte alla patcher så skulle vilja pröva nåt nytt age of conan och warhammer online verkar ganska kul, gillar pve mer än pvp men pvp är också kul. Säg gärna till ifall nåt av spelen har lika långa patcher som wow. Tack. //slabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Har inte spelet något av dem men är rätt säker på att WAR är bättre, hört mycket mer om det. Redigerat 20 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Beror på, vill du har mer moget spel skaffa AoC, det är faktiskt jätte kul i lvl 40 och man levlar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 WAR imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 WAR, AoC är bigtime fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 WAR är riktigt kul. Jag gillar inte heller PvP, men i WAR så vart det faktiskt rätt kul :). Så det tycker jag att du ska satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Finns ju iofs många andra bra online spel :P. Som Guild wars eller kanske Lord of the rings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Om du gillar PvE så gå till LOTRO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 LOTRO har trail vilket de andra inte har så testa det först :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 LOTRO har trail vilket de andra inte har så testa det först :). Helt gratis såsom WoW har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 du får 10 dagar gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 köpte war nu sen kanske jag testar lotro om nån månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.