Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ja. Vad är det? Det kan vara från att gjort olägliga saker på olägliga ställen till att varit med om det läskigaste som finns. Alla såna här trådar blir så långa, så jag inkluderar det som redan finns i en tråd och börjar om, och hoppas att det är ok. Det värsta jag gjort är att vara emo ._. that's it! Testa det inte, speciellt inte över en lång period :P man blir galen, det blev iaf jag ._. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag vene väldigt försiktigt om vad jag gör xD Men nör jag var liten nita jag en sten på ett fönster så det gick sönder sprang upp i skogen och gömde mig xD var skit rädd heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 När min lille bror slog i huvudet! Han skrek! Och bara på 3 secunder så var hela kroppen full av blod! Det var läskigt! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 åh >< usch :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 När jag var utelåst i det stora stockholm med ett hål i läppen och blödde några liter blod innan mamma och pappa hittade mig -.- var 10 bast :& Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 När jag var lost i Västerås :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 När jag var lost i Västerås :DLol. Hm. Kanske när jag puttade ner min lillsyrra för källartrappen och plötsligt insåg vad jag hade gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Var nog när jag åkte tefat. Så har farfar typ som en rabatt i en nerförbacke. Då när jag flög ner där kom mitt finger inunder tefatet och jag landade på kantan till gräsmattan (som var täckt av snö) och rabatten. Först kände jag inget men sen kändes det konstigt i vanten. När jag tog av mig vanten så hade lillfingret urled på två ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 alla gånger jag har sneat på THC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) caru : Usch :S >.< Redigerat 22 Februari 2009 av aJwant2bme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 När jag var lost i Västerås :DLol. Hm. Kanske när jag puttade ner min lillsyrra för källartrappen och plötsligt insåg vad jag hade gjort... Skadade hon sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 När jag slog i huvudet i ett spetsigt staket på dagis. :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.