fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta. 2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere .. 3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW) 4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen) Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet. lol du verkar gilla att göra illa dig :P Lol varför då? Ja, det är ju inte så att jag är emo Jag och min kompis har kommit på varför vissa skär sig. För att få pengar av försäkringsbolagen när dom anmäler sina ärr. Smarta människor asså, min kompis fick 17 600 för ett litet ärr i pannan. ...................... man får ingen ersättning för självvållade skador. Snarare psykisk vård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var litenOkej, då ska jag ut och skjuta nån. Jag kanske tror att det är ett spel :meddum: Det finns faktiskt dom som tror det. Det är därför man inte ska spela skjut-spel! :< ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta. 2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere .. 3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW) 4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen) Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet. lol du verkar gilla att göra illa dig :P Lol varför då? Ja, det är ju inte så att jag är emo Jag och min kompis har kommit på varför vissa skär sig. För att få pengar av försäkringsbolagen när dom anmäler sina ärr. Smarta människor asså, min kompis fick 17 600 för ett litet ärr i pannan. ...................... man får ingen ersättning för självvållade skador. Snarare psykisk vård. Jo, om man skär sig så. Min kompis skar (Inte avsiktligt) sig och fick pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Power slide 3 meter på en klippa =D jätte skönt ^ ^ särskilt när man bara har shorts på sig >~<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Det värsta som hänt mig: Jag cyklade in i en bil och bröt lårbens halsen. (är detta rätt stavat?)Låg på sjukhus hela j*vla sommarlåvet. var nära på att då två gånger pga nån slags sjukdom jag fick medans jag var inlagd och den andra var att jag inte hadde någon hjälm på mig när jag cyklade. Det värsta som jag gjort: Proppat igen ett handfat på skolan och bildade en översvämning. Det var vatten överallt i hela skolan i en vecka. Stora fuktskador ^_^ Fick dock aldrig betala skadegörelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Skulle hoppa baklänges i en pool, slog i hakan i kanten. 8 ärr ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 1: Ramlade av en stol och bet hål i tungan 2. Fått astma+krupp-anfall samma gång och varit ca 5-6minuter från att ha dött 3. Haft handen på en nyuppvärmd spisplatta i en minut utan att skrika någonting :_ Jag blev typ speedad av mina asmtamediceiner och kände knappt nån smärta 4. Fått handen rejält sönderklämd av diskmaskinen när mamma bara drämde igen den utan att se att min hand var där 5. Hjulat in i ett piano och fått flera sprickor i vristen ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta. 2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere .. 3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW) 4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen) Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet. lol du verkar gilla att göra illa dig :P Lol varför då? Ja, det är ju inte så att jag är emo Jag och min kompis har kommit på varför vissa skär sig. För att få pengar av försäkringsbolagen när dom anmäler sina ärr. Smarta människor asså, min kompis fick 17 600 för ett litet ärr i pannan. Shit! Jag som bara fick 6600 (Kanske inte så 'bara', men ganska lite jämfört med 17600) för mitt stora ärr på magen. (Opererade bort blindtarmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Klämde fingret i våran 2 ton tunga yttedörr när jag smällde igen den ( smartass ), gjorde så fruktansvärt ont att jag fick uppstötningar. Fingret var lemlästat i X antal veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Jo det värsta som har hänt mig var när min farbror backade bakåt för att fota mig, och föll ner i en 3 meters grop och spräckte skallen. Jag ringde mina föräldrar och jag ringde ambulansen. Det var rätt så blodigt. Sen tyckte jag att det var äckligt så att jag spydde när allt. (det blev en STOORR Pöl med spya från mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 jag har varit med om samma sak fast då var det jag som ramlade fram läges i en betong trappa och slog upp hela vägen in till hak benet och lite till det blöde och blöde över hela mig men pappa körde som f*n jag har aldrig sett honom så snabb bakom ratten han skulle f*n vunnit nascar på 5 sekunder men jag låg på sjuk hus ett tag och nu är jag åter ställd oj jag glömmde att han gjorde den snyggaste sladen i en kurva som jag någon sin sett synd bara att jag var typ borta från jorden yta annars skulle jag älskat det alltså att åka bilen men det förstås pappa hade aldrig kört så om jag inte hade hela hakan upp sprucken f*n jag ryser fortfarade på den smärtan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 jag har varit med om samma sak fast då var det jag som ramlade fram läges i en betong trappa och slog upp hela vägen in till hak benet och lite till det blöde och blöde över hela mig men pappa körde som f*n jag har aldrig sett honom så snabb bakom ratten han skulle f*n vunnit nascar på 5 sekunder men jag låg på sjuk hus ett tag och nu är jag åter ställd oj jag glömmde att han gjorde den snyggaste sladen i en kurva som jag någon sin sett synd bara att jag var typ borta från jorden yta annars skulle jag älskat det alltså att åka bilen men det förstås pappa hade aldrig kört så om jag inte hade hela hakan upp sprucken f*n jag ryser fortfarade på den smärtan :( Använd punkt och var lite tydligare, plix :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.