iolpol1100 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 NEJ i en grupp..... :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 KG är en grupp <_< och det finns ingen spam grupp än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Nää. Redigerat 28 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Kommer ändå inte att hända, men jag säger också nej. Spamhörnan togs bort av en anledning och kommer därför med största säkerhet inte tas tillbaka. Skapa gruppforum istället, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Spamm forumet var bara onödigt, som andra säger, Allmänt räcker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 cha;) är det ngn som vill ha spamhörnan tillbaka? jag skulle tycka det va trevligt :) ngn annan? btw: bara seriöst här va.. Allmänt är mer eller mindre ett spamforum. om du absolut vill spamma så går det bra att öppna programet word och skriva lite nonsens där så slipper vi andra se det. det har funnits ett spamforum, som togs bort då det inte minskade spammet i övriga forumet och därför inte fyllde nån funktion. tror inte på spamforum. skapa ditt eget forum om du gärna vill. Gå med i Kattgruppen. Eftersom du är emot, så hade du inte behövt skriva. Det är endast sådant som får tråden att bli oseriös, och visst om du inte vill ha spamhörnan, men det finns andra som vill det. Du behöver inte bry dig om det, du kan bara ignorera det. ;) Kattgruppen är en spamhörna. Nej så är det absolut inte. Yes, efter att ni släppte in alla p12orna. Ja, men om du kollat så har ordning återinförts och nu är forumet ingen spamgrupp, verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Tror Jag kan göra gruppen... Fasst roligare om jag vet om folk går med i den så... Skriv alla som vill till [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 har också ångrat mig efter ha varit med i Kg... f*n va jobbigt det va att läsa trådarna där alla ungar hadde spammat så det fanns 32 nya inlägg på 5 timmar. det gick inte så jag tkr också att det inte borde vara en grupp för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.