Dezen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Vill bara påpeka att det finns 3 grupper, inte 2. Ni har missat "vi finns, vi ser, vi är tysta" gruppen som ingen vet om. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Inget fel på dig alls. Bara vissa som blir kåta när dom läser vad en tjej skriver på dessa forum (som denna:P) Könet spelar INGEN roll alls. Aktiva medlemmar är bra som du ju, kolla bara på Draghon..:P Haha, de som "blir kåta" när de läser inlägg från en tjej måste ju vara failade. Stackarna.. Vill bara påpeka att det finns 3 grupper, inte 2. Ni har missat "vi finns, vi ser, vi är tysta" gruppen som ingen vet om. =) <_< Grupper hit och grupper dit. Det är fel med kategorisering, sa Alexander i min klass och skrek emo åt en person och bög åt en annan, gav fingret och gick på toa. Det är nästan så att jag håller med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Vill bara påpeka att det finns 3 grupper, inte 2. Ni har missat "vi finns, vi ser, vi är tysta" gruppen som ingen vet om. =) Jag trodde vi hade vår egen lilla mysgrupp, men men.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Mysgrupp <_< f'låt. Men. Mysigt när allt är tyst? När alla är tysta? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Mysgrupp <_< f'låt. Men. Mysigt när allt är tyst? När alla är tysta? <_< That make sense.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 aJwant2bme: Detta är en dum fråga och en dum tråd (du kanske har insett det nu). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 De är bra att de kommer tjejer till forumet, men jag stör mig på att du använder så många smilyesar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 De är bra att de kommer tjejer till forumet, men jag stör mig på att du använder så många smilyesar Hon vet det redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 har inget i mot tjejer :D ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Folk kan ju tycka att man är oseriös om man skriver saker som att alla emos skär sig själva >_> Själv har jag inte emot dig trådskaparn eller någon annan på forumet (om inte någon kommer och snackar skit) men däremot har jag emot några personer "IRL". Folk som tillhör den här "coola" gruppen tror jag är personer som inte fattar att annat folk har känslor. Jag har bara en sak att säga om dessa personer. Ta och kolla om ni är nöjda med er själva innan ni börjar rätta till andra. Obs att det jag skrev överst bara var lite skojj ^_^ inget illa menat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 aJwant2bme: Detta är en dum fråga och en dum tråd (du kanske har insett det nu). Haha, ja. Jag bad ju om att få tråden låst, men sedan låste Draghon upp den :huh: Jag tänkte lämna den typ, allt är ju bara offtopic :huh: Nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Inte vet jag, jag bryr mig inte, jag bryr mig inte längre om den här tråden, och jag kommer inte svara mer i den här tråden. :PDu har svarat 6 gånger i tråden efter ovanstående inlägg, just fyi. Fel att vara aktiv tjej på fuska? Nej Irriterande med massor av smileys och spam? Ja Onödig tråd? Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg