Hoppa till innehåll

Fel Att Vara Aktiv Tjej På Fuska?


Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst aJwant2bme

Inget fel på dig alls. Bara vissa som blir kåta när dom läser vad en tjej skriver på dessa forum (som denna:P)

Könet spelar INGEN roll alls. Aktiva medlemmar är bra som du ju, kolla bara på Draghon..:P

 

 

Haha, de som "blir kåta" när de läser inlägg från en tjej måste ju vara failade. Stackarna..

 

Vill bara påpeka att det finns 3 grupper, inte 2. Ni har missat "vi finns, vi ser, vi är tysta" gruppen som ingen vet om. =)

 

<_< Grupper hit och grupper dit. Det är fel med kategorisering, sa Alexander i min klass och skrek emo åt en person och bög åt en annan, gav fingret och gick på toa. Det är nästan så att jag håller med honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Folk kan ju tycka att man är oseriös om man skriver saker som att alla emos skär sig själva >_>

 

Själv har jag inte emot dig trådskaparn eller någon annan på forumet (om inte någon kommer och snackar skit) men däremot har jag emot några personer "IRL".

Folk som tillhör den här "coola" gruppen tror jag är personer som inte fattar att annat folk har känslor.

Jag har bara en sak att säga om dessa personer.

Ta och kolla om ni är nöjda med er själva innan ni börjar rätta till andra.

 

Obs att det jag skrev överst bara var lite skojj ^_^ inget illa menat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

aJwant2bme: Detta är en dum fråga och en dum tråd (du kanske har insett det nu).

 

Haha, ja. Jag bad ju om att få tråden låst, men sedan låste Draghon upp den :huh: Jag tänkte lämna den typ, allt är ju bara offtopic :huh: Nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

Inte vet jag, jag bryr mig inte, jag bryr mig inte längre om den här tråden, och jag kommer inte svara mer i den här tråden. :P

Du har svarat 6 gånger i tråden efter ovanstående inlägg, just fyi.

 

 

Fel att vara aktiv tjej på fuska?

 

Nej

 

Irriterande med massor av smileys och spam?

 

Ja

 

Onödig tråd?

 

Ja

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...