Hoppa till innehåll

Aim_mirrorsedge


Seaniii
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja då var man äntligen klar med banan aim_mirrorsedge som jag har jobbat med under två veckor!

Detta är då en aim-bana som är inspirerat av spelet Mirror's Edge.

 

Det finns en trailer just nu som jag lagt upp på YouTube:

Rekommenderas i högsta kvalitet vid uppspelning.

 

Vill ni följa kommande projekt kan ni besöka min lilla utvecklarsida:

http://levelinaction.webb.se

 

Så tagga nu! Banan kommer bli nedladdningsbar från och med måndag.

Rekommenderas inte att spela med bots(har inte testat). Då de med största sannolikhet springer ner och dör. Spela med vänner! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara texturerna och lite andra smådetaljer som bör fixas, annars ser den jävligt bra ut.

 

Fint att du fixat till effekterna när man hoppar från kranarna.

Du borde pilla lite med att få till så repet till plankan från kranen rör lite på sig.

Vet att det ska gå att göra till hl1, men cs vettefan. Kanske finns att läsa någonstans.

 

Du borde skapa ett konto på fpsbanana.com med, då kan folk kritisera dina banor.

Och du kan lägga upp banor m.m. Och även massa annat.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Desajn: Tänkte ha custom-texturer, men orkade inte sitta och krångla med alla regler angående .wad-filerna som har skapat mig massa krångel!

 

Jo det skulle vara fränt! Eller så hade jag tänkt att man skulle kunna skjuta av repet så att plankorna ramlade ner. Men jag tror varken det första eller andra är möjligt dock!

 

Har inte använt funktionerna allt för mycket så jag vet inte riktigt vad som är möjligt. Och det är en utav de få banor som jag blev klar med som är duglig!

 

Jag ska se om jag hinner så skapar jag ett konto på fpsbanana.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...