Gäst Payback Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Ja, Det har jag gjort och jag har gjort flera maps. men jag undrar hur jag kan ändra stroleken på blocks som man gör alltså lådor eller något sådant. Du väljer dom med röda pil saken, sen går du till en 2D View och byter storlek. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Hur kan du ens ha gjort massa banor, om du inte vet hur man ändrar storleken på brushes. Alltså har du inte läst grunderna? Aja i alla fall så använder du #- eller #+ För att ändra gridesen så du kan minska brushen till 4x4 eller vad du nu ska ha. Redigerat 25 Mars 2009 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Jo jag har läst det. Men jag har inte hittat JAG HAR LÄST GRUNDERNA. Tack för jag fick svart :) men ska man förminska rutorna? Redigerat 25 Mars 2009 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Ja, du måste förminska rutorna för att kunna göra mindre brushes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Men det funka inte det blir alltid samma storlek ju.. ? vad är #+ #- ??? Kolla bilden jag har förminskad rutorna med det blir samma storlek den andra kan jag inte hoppa upp på går inte hoppa upp på den andra. Redigerat 25 Mars 2009 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Det är vad han menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 nu funkade det tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 http://www.fpsbanana.com/tutcats/6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 http://www.fpsbanana.com/tutcats/6Kanske hade varit lite smartare att ge han länken till Counter-Strike 1.6 mapping och inte Counter-Strike Source....Här är iaf 1.6 mapping på fpsbanana http://www.fpsbanana.com/tutcats/2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 CSS hammer editor är lagligt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 CSS hammer editor är lagligt va? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 brutalcs har grymt bra guider för nybörjare. Tack vore de guiderna kan jag bygga proffs banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg