The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Alla har vi besegrat en svår boss eller slått en bra tid i spel, nu vill jag läsa dina bästa spelprestationer. En av mina bästa spelprestationer är att jag fyllde Pokédexet på Pokémon Pearl efter många timmars spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Klarat den sista bossen på högsta svårighetsgraden på The Bourne Conspiracy. Han är nästan helt omöjlig. Redigerat 26 Februari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Klarat den sista bossen på högsta svårighetsgraden på The Bourne Conspiracy. Han är nästan helt omöjlig. Sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Klarat Ninja Gaiden 2 på very hard! SERIÖST!!!! SVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT!! Det är nästan omöjligt, det är riktigt riktigt svårt på normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 L4D, 4 timmar B) Hahah, jag och polarna rushade igenom alla banor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 trackmania slog världsrekordet hårt om ni kollar längst till vänster i bilden på den listan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Varit rank 2 på GTFOGamings TF2-servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 trackmania slog världsrekordet hårt om ni kollar längst till vänster i bilden på den listan: Det är nåt att skryta om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Klarat Getting up: Contents under pressure på 6 timmar. Klarat Timesplitters2 på alla nivåer & alla mini spel osv. Haft 52 kills - 0 deaths på cs mot en polare som spelat i 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 trackmania slog världsrekordet hårt om ni kollar längst till vänster i bilden på den listan: Det är nåt att skryta om! Thx mate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Har klarat av; GTA:VC, GTA:VCS, GTA:SANANDREAS, GTA 4 och nån annan tror jag :P Fast har inte nån tid på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Inte hunnit med så mycket ännu men har lyckats få 42 kills på ett enda liv i F.E.A.R 2 Multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.