D48 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 nice axzl! min kisse kommer snart ;) ni får ursäkta men mitt bord är rörigt! men ska städa snart xD men där är min nya dator och min nya skärm :blush: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Don't laugh. Och ja, det är min dator. Ska städa efter veckans skräp .. Redigerat 1 Mars 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Don't laugh. Och ja, det är min dator. Ska städa efter veckans skräp ..Är det bara efter 1 vecka? Du har ju Cola iallafall Redigerat 1 Mars 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Don't laugh. Och ja, det är min dator. Ska städa efter veckans skräp ..Är det bara efter 1 vecka? Du har ju Cola iallafall aa :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 ojoj vad är det du har däljt bakom dinna paint skillz? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 typ såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 typ såhär. snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Detta är min :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Jag har ju tyvärr inte något fotografi på mina dator, så jag slänger väl upp en bild från google. Här är min bärbara och min stationära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 ojoj vad är det du har däljt bakom dinna paint skillz? :P haha, dedu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 typ såhär. snygg gillar också min kamera xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Jag har ju tyvärr inte något fotografi på mina dator, så jag slänger väl upp en bild från google. Här är min bärbara och min stationära. f*n va snygga :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.