Gäst Justfiwi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hejsan! Tittade lite på vilka program jag har installerat och märkte dessa program: Cisco EAP-FAST Module Cisco LEAP Module Cisco PEAP Module ATK Generic Function Service ATK Hotkey ATK Media ATKOSD2 Agere Systems HDA Modem Vet ni vilka av dem jag kan ta bort? Dessa program är de jag inte vet vad de går till för något. Tror att ATKOSD2 är något med mitt grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag tror det där är drivrutiner till olika slags hårdvaror som du använder. Du kan ta bort dem men det kan leda till att vissa hårdvaror som t.ex grafikkortet inte fungerar som det ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag tror det där är drivrutiner till olika slags hårdvaror som du använder. Du kan ta bort dem men det kan leda till att vissa hårdvaror som t.ex grafikkortet inte fungerar som det ska göra. Okej, ingen som kan titta vad de leder till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag tror det där är drivrutiner till olika slags hårdvaror som du använder. Du kan ta bort dem men det kan leda till att vissa hårdvaror som t.ex grafikkortet inte fungerar som det ska göra. Okej, ingen som kan titta vad de leder till? Hur menar du då? Ska vi ta bort några av programmen du angivit och se om datorn kraschar eller inte? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Tror knappast att de programmen tar på din dator iaf, så jag skulle bara låta det ligga. Annars får du Googla fram vad de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hejsan! Tittade lite på vilka program jag har installerat och märkte dessa program: Cisco EAP-FAST Module Cisco LEAP Module Cisco PEAP Module ATK Generic Function Service ATK Hotkey ATK Media ATKOSD2 Agere Systems HDA Modem Vet ni vilka av dem jag kan ta bort? Dessa program är de jag inte vet vad de går till för något. Tror att ATKOSD2 är något med mitt grafikkort... Efter ett par google sökningar hittade jag detta: ATK grejset är några slags drivrutiner för ASUS laptops och Agere Systems HDA Modem + Cisco sakerna har något med det inbyggda modemet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hejsan! Tittade lite på vilka program jag har installerat och märkte dessa program: Cisco EAP-FAST Module Cisco LEAP Module Cisco PEAP Module ATK Generic Function Service ATK Hotkey ATK Media ATKOSD2 Agere Systems HDA Modem Vet ni vilka av dem jag kan ta bort? Dessa program är de jag inte vet vad de går till för något. Tror att ATKOSD2 är något med mitt grafikkort... Efter ett par google sökningar hittade jag detta: ATK grejset är några slags drivrutiner för ASUS laptops och Agere Systems HDA Modem + Cisco sakerna har något med det inbyggda modemet att göra. Tack! Titta, sådär är vad man ska göra. Inte prova och ta bort det... ha fantasi mannen XD Alltså inte till dig Garone, menar en kille ovanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 om du är osäker så gör så din dator har ngt att gå tillbaka till om det misslyckas. alltså en systemåterställnings punkt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Det är aldrig något katastrofalt om du har installationscd eller om du har alla serienummer så att du kan ladda ner drivisarna + programmen igen. Kör på så det ryker! Din processorkraft kanske snabbas upp med 1% extra, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.