Simple Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) Så fort jag känner på kanten av nytt papper eller börjar tänka papercut, så inbillar jag mig att det skär i ögonen, mellan fingrarna eller något annat ställe på kroppen. T_T Nu har du nog smittat din fobi på mig! :o Jag har spindelfobi och jag ogillar starkt att gå över broar där vattnet forsar precis under fötterna på en. EDIT: Glömde klassikern, klaustrofobi. Redigerat 10 Mars 2009 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Har nån lags fobi mot att halka, jag kan ligga och halvsova och helt plötsligt känns det (Typ "halvdrömmer" det) som att jag halkar och då får jag nå ryck i benet och slänger det rätt upp i luften utan att jag kan kontrollera det. Det är f*n epic att halka i sin egen säng. xD Då jag ligger och halvsover och så typ snubblar eller ramlar jag då hoppar typ hela kroppen.Men tycker inte att det räknas som en fobi iaf Händer många, även mig (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) Fobier; Jobbiga P12's som posthuntar sönder med störda trådar. BBlodfobi, klarar inte av att se en större mängd blod utan att typ kräkas eller något ;3 Redigerat 10 Mars 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Fobier; Jobbiga P12's som posthuntar sönder med störda trådar. BBlodfobi, klarar inte av att se en större mängd blod utan att typ kräkas eller något ;3Blod är coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Fobier; Jobbiga P12's som posthuntar sönder med störda trådar. BBlodfobi, klarar inte av att se en större mängd blod utan att typ kräkas eller något ;3Blod är coolt! Hoppas du tycker samma sak när du nån gång mister ett finger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Små utrymmen. :huh: När det blir trångt, får panik, + höjd + spindlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Små utrymmen. :huh: När det blir trångt, får panik, + höjd + spindlar.. Har du klaustrofobi ajwant2beme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) Coconut Crab Dom väger ca 4 kilo och kan krossa kokosnötter med klorna, dom kan lyfta upp till 30 kilo. Ca 35 år lever dom och har extremt hårt skal. Dom finns i Mikronesien. Redigerat 10 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Har du varit i närheten eller isåfall, varför denna ytliga fobi? Chansen att du skulle stöta på en sådan är nog inte så stor om du inte figurerar i de länder där den kan bli påträffad ;p Tror inte att CCnutcrabs bor i Sverige 8D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Har du varit i närheten eller isåfall, varför denna ytliga fobi? Chansen att du skulle stöta på en sådan är nog inte så stor om du inte figurerar i de länder där den kan bli påträffad ;p Tror inte att CCnutcrabs bor i Sverige 8D Dom är inte i svergie.Dom hittas ganska enkelt i Mikronesien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 ogillar starkt spindlar, men annars är det väl inget speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Finns det nåt namn för fobi mot flakmopeder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.