Hoppa till innehåll

Har Du Nån Fobi?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 101
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fobi för mindre Zoon?

 

Btw: Jag väckte min Skräckfilmsfobi igår när jag såg på Barnhemmet och Fredagen den 13:e :P Stack hem när de tänkte kolla The Ring kl 2 på natten... Usch!!

 

Jo, jag kom o tänka på att jag nog är lite mörkrädd. Om det nu är någon fobi.

Men GAH.

 

Zoo = Djurliv/Djur typ.

 

ZOOLOGI. Hört talas om?

 

Zoofobi = Rädsla för djur i allmänhet typ. Han är lite smårädd för DJUR. Inte för ZOON där DJUREN är INSTÄNGDA.

 

Njae, inte smårädd.

 

När djuren typ kommer emot mig, och inte har något hinder, vare sig det är en kattunge, chihuahua, schäfer eller sibirisk tiger, flyr jag i panik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fobier; Jobbiga P12's som posthuntar sönder med störda trådar. BBlodfobi, klarar inte av att se en större mängd blod utan att typ kräkas eller något ;3

Blod är coolt!

 

Tror inte du tycker samma sak när någon har blivit allvarligt skadad och blodet bara forsar.Har varit med om en sån sak och jag stog inte där och tyckte det var särskilt coolt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har Arachnofobi - (Spindlar) Asså vågar inte ta upp någon men.

Höjdskräck på väldigt höga höjder. Acrophobia, Altophobia, Batophobia, Hypsiphobia or Hyposophobia kunde de heta.

Thalassophobia - Gillar inte att simma i havet av någon anledning.

Mörkret kan även vara skrämmande mitt i natten när man t.ex. är hemma själv. Man får för sig att man ser saker då.

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alltid älskat att dyka i hav och sådant nära koralrev :D

 

men sen jag fick en stor bläkfisk på mig så har jag inte vågat det längre. inte nära saker men dyka är inga problem.

och stora insäkter som skalbagar typ. men inte små dom kan inte göra nått xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...