360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 En kille ska över tågvägen, om han hade väntat 20 sekunder längre hade han inte behövt få en hjärtattack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 lol, där hade han tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Ett ord... Idiot. Hade hoppats att han blev överkörd. <_< Är huvudet dumt får kroppen lida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Tss, så dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Är huvudet dumt får kroppen lida. Usch min moders älsklings citat.. OnT: Att såna idioter kan ha sån tur, är det bara jag som ser att hans sko flyger av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Är huvudet dumt får kroppen lida. Usch min moders älsklings citat.. OnT: Att såna idioter kan ha sån tur, är det bara jag som ser att hans sko flyger av? Haha, nej jag ser det också.Försöker se om han springer ur dem eller om dem blir träffade av tåget. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 lol, där hade han turmm han skulle blivit överkörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Han hade jävlit tur den idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 hur kommer man ens på tanken att gå över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4425066.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4425066.abHaha!!! Vilken idiot :P"Jag vet att det var dumt, men jag var sen till jobbet" Skulle man riskera sitt liv då eller :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Fifan vad nära :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.