Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Ända gången vi får en slags belöning är när någon vinner nummer bingo som vi brukar spela på engelskan. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Så klart! På SO för 2 veckor sen fick vi muffins som läraren *host* hade bakat *host*, kaka och saft :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Har du ont i halsen , caru? Åh just det, man skulle svara seriöst. Nej, jag är nästan säker på att läroverket inte tillåter sånt, p.g.a. alla som inte gör så bra ifrån sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 läroverketwat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Belöningar är okej om ni frågar mig, men då ska det inte bara vara individuella elever som belönas. (Blir ett j*vla liv då) Om lärarna ska dela ut belöningar så borde dom göra som min mattelärare "Leffe", han ger endast ut belöningar om alla i gruppen klarar proven, och då får alla en belöning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Vi brukar ha grupparbete i matte, den gruppen som klarar uppgiften bäst får godis :-o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 godis borde inte vara nån belöning utan mer som ett straff:D Vi har aldrig fått nått för att vara bra.... eller jo en gång, när våran klass vann skolmästerskapet i nåt och hade typ trippelt så bra som de som kom tvåa, Fick vi tårta:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Vi brukar ha slagsmål på vår skolan och vanligtvis är jag överst. Men en gång råkade jag hamna under åtta 9:or. Inget bekvämt precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Ja, det kan man väll få. För övrigt så anser jag att folk borde sluta vara så otroligt lättkränkta och bortskämda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Vi brukar ha slagsmål på vår skolan och vanligtvis är jag överst. Men en gång råkade jag hamna under åtta 9:or. Inget bekvämt precis..Hade det något med saken att göra, eller ville du bara "skryta" lite? Här får man bara något pris på lite skojgrejer, typ någon tävling vi hade innan jullovet förra året. Inte i något ämne som har med skolan att göra. Det ska inte behövas för att motivera elever, bra betyg räcker som belöning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Ja, det kan man väll få. För övrigt så anser jag att folk borde sluta vara så otroligt lättkränkta och bortskämda. Hur kul är det om alla utom du får t.ex en klubba vid varje matteprov eftersom du har problem med matten? inte särskilt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 (redigerat) Ja, det kan man väll få. För övrigt så anser jag att folk borde sluta vara så otroligt lättkränkta och bortskämda. Hur kul är det om alla utom du får t.ex en klubba vid varje matteprov eftersom du har problem med matten? inte särskilt kul Då kanske man ska fundera över att sluta vara kass och bli vass så kanske man får en klubba? Man kan ju alltid börja träna till proven så man klarar skiten. I princip allt går, bara man ger sig f*n på det. Vi kan ju även jämföra det hela med någon slags tävling inom t.ex sport. Det hela är ju ungefär som att man skulle bli tjurig för att man inte fick nått pris även fast man förlorade. Redigerat 31 Mars 2009 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.