Hoppa till innehåll

Tjejen


Rekommendera inlägg

hej.

jag är 95:a.

Jo.. den här tjejen som jag gillar har kollat på mej då och då och vi har nästan alltid tittat på varandra ett tag, och små pratat lite då och då.

Vi har kramats typ två gånger och säger hej till varandra nästan varje dag.

Detta har pågåt i ca två veckor nu, och jag vill ha henne.

Frågan är vad jag ska göra?

Ta med henne in på toan och hångla , fråga om gillar mej och sen kyssas, jaa.. kommer inte på mer för tillfället :/

Några tips? / råd ?

Redigerat av Noname1121
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta hennes nummer och smsa då och då. Sedan kan du ju gå ut med henne på en helg, eller in på saken direkt fråga det medans ni hånglar :)

Låter nästan som "Muahaha! Jag har ditt nummer, nu måste du gå ut med mig!"

 

Den är icke bra. I know it from experience hahaha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Ta hennes nummer och smsa då och då. Sedan kan du ju gå ut med henne på en helg, eller in på saken direkt fråga det medans ni hånglar :)

Låter nästan som "Muahaha! Jag har ditt nummer, nu måste du gå ut med mig!"

 

Den är icke bra. I know it from experience hahaha.

 

haha jasså? kör på direkt och hoppas på det bästa.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså... jag förstår inte riktigt vart det farliga i att kyssa en tjej kommer in, du är visserligen yngre än mig. Men jag tycker helt klart att du ska strula med henne innan du blir ihop med henne, fråga om hon vill se på en film någon gång, sedan så efter ungefär halva filmen så borde du kunna veta hur du ligger till, ligger du bra till, att du ser på henne att hon har roligt osv. så kan du lägga armen om henne, sen flörta lite och sedan step by step föra huvudet närmare hennes och kolla henne i ögonen, har hon inte gjort något till att visa att hon är inne på samma spår som dig så kan du bara fortsätta vara trevlig och gå i ett långsammare tempo.

 

Men kom ihåg att inget visar kärlek mer än en kyss som utförs med känsla. :)

Redigerat av Axzl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...