Hoppa till innehåll

The Venus Project


Dave37

Rekommendera inlägg

..

Snälla gott folk, kom tillbaka till verkligheten. Denna..The Venus Project låter ju bara löjligt, säkert några utsötta idioter med för kasst jobb och skulder på miljonbelopp. Och ja.. Jag kanske är ute och cyklar nu för att jag inte läst igenom alla inlägg, men det skulle ta åratal då alla tror till 100% på detta skitsnack.

 

 

Jag vill inte låta negativ, men kom tillbaka till verkligheten, visst ni kan ju föra en debatt över detta ämne, men vad är meningen med att föra en debatt över något som aldrig kommer att inträffa?

Redigerat av Arsenic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

säkert några utsötta idioter med för kasst jobb och skulder på miljonbelopp. Och ja..

Försökte du vara rolig med ditt ogrundade påhopp eller?

 

Jag vill inte låta negativ, men kom tillbaka till verkligheten, visst ni kan ju föra en debatt över detta ämne, men vad är meningen med att föra en debatt över något som aldrig kommer att inträffa?
Jag vill påminna alla om http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1511759 , vi har fått nog av idiotiska OT inlägg som "det kommer inte att funka" etc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur är det offtopic att säga att det inte kommer att funka?

Även fast det kanske inte medför mycket till debatten så är det något att ta i beakting.

Någon ser på det kritiskt och drar slutsatsen att det inte kan funka, är det på något sätt överraskande?

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Hur är det offtopic att säga att det inte kommer att funka?

Även fast det kanske inte medför mycket till debatten så är det något att ta i beakting.

Någon ser på det kritiskt och drar slutsatsen att det inte kan funka, är det på något sätt överraskande?

Att enbart säga att det inte kommer att funka och komma med andra ogrundade påståenden är OT. Om han hade kollat på filmerna och tagit reda på fakta och sedan gett en bra motivering till varför det inte kommer att fungera skulle det vara en helt annan sak.

 

Att enbart skriva att det inte funkar utan att ha tagit reda på fakta eller ge en motivation är ett inlägg med samma klass som det här: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1526134

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säkert några utsötta idioter med för kasst jobb och skulder på miljonbelopp.

Jacque Fresco och Roxanne Meadows har inga skulder.

 

men det skulle ta åratal då alla tror till 100% på detta skitsnack.
Ja, det kommer ta åratal att få alla att gå med på detta. vi tror inte att detta kan vara fixat i slutet av detta eller nästa år, eftersom vi är realistiska. Men det som många felaktigt tror är att hela jordens befolkning måste vara med på det innan vi ens kan starta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Såg första, Läskigt att så många gudar var kopierade från nån gammal egyptisk gud

Om du bara sett den första delen i första filmen har du i stort sätt inte sett nått. men se de andra. =D

 

snygg signatur btw. =D

 

ska sa den andra, när jag fåtttilbaka min dator.

 

thx=D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok vi säger så här,pengarna har tagits bort.jag behöver en ny bil och nu när allt är gratis,så då kan man ju bara åka till Porsche center och ta ett par 911or eller?

 

Även om man skulle sluta med pengar kommer rån, våldtäckter och dyligt vara kvar.

Varför skulle rån och våldtäkter förekomma?

 

tja,varför skulle det inte.konflikter har alltid funnits och kommer alltid göra det,krig,fattigdom våldtäkter kommer alltid finnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...