HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) .. Snälla gott folk, kom tillbaka till verkligheten. Denna..The Venus Project låter ju bara löjligt, säkert några utsötta idioter med för kasst jobb och skulder på miljonbelopp. Och ja.. Jag kanske är ute och cyklar nu för att jag inte läst igenom alla inlägg, men det skulle ta åratal då alla tror till 100% på detta skitsnack. Jag vill inte låta negativ, men kom tillbaka till verkligheten, visst ni kan ju föra en debatt över detta ämne, men vad är meningen med att föra en debatt över något som aldrig kommer att inträffa? Redigerat 25 April 2009 av Arsenic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 säkert några utsötta idioter med för kasst jobb och skulder på miljonbelopp. Och ja.. Försökte du vara rolig med ditt ogrundade påhopp eller? Jag vill inte låta negativ, men kom tillbaka till verkligheten, visst ni kan ju föra en debatt över detta ämne, men vad är meningen med att föra en debatt över något som aldrig kommer att inträffa?Jag vill påminna alla om http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1511759 , vi har fått nog av idiotiska OT inlägg som "det kommer inte att funka" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Hur är det offtopic att säga att det inte kommer att funka? Även fast det kanske inte medför mycket till debatten så är det något att ta i beakting. Någon ser på det kritiskt och drar slutsatsen att det inte kan funka, är det på något sätt överraskande? Redigerat 25 April 2009 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Hur är det offtopic att säga att det inte kommer att funka? Även fast det kanske inte medför mycket till debatten så är det något att ta i beakting. Någon ser på det kritiskt och drar slutsatsen att det inte kan funka, är det på något sätt överraskande? Att enbart säga att det inte kommer att funka och komma med andra ogrundade påståenden är OT. Om han hade kollat på filmerna och tagit reda på fakta och sedan gett en bra motivering till varför det inte kommer att fungera skulle det vara en helt annan sak. Att enbart skriva att det inte funkar utan att ha tagit reda på fakta eller ge en motivation är ett inlägg med samma klass som det här: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1526134 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 säkert några utsötta idioter med för kasst jobb och skulder på miljonbelopp. Jacque Fresco och Roxanne Meadows har inga skulder. men det skulle ta åratal då alla tror till 100% på detta skitsnack.Ja, det kommer ta åratal att få alla att gå med på detta. vi tror inte att detta kan vara fixat i slutet av detta eller nästa år, eftersom vi är realistiska. Men det som många felaktigt tror är att hela jordens befolkning måste vara med på det innan vi ens kan starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Såg första, Läskigt att så många gudar var kopierade från nån gammal egyptisk gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Såg första, Läskigt att så många gudar var kopierade från nån gammal egyptisk gudOm du bara sett den första delen i första filmen har du i stort sätt inte sett nått. men se de andra. =D snygg signatur btw. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Såg första, Läskigt att så många gudar var kopierade från nån gammal egyptisk gudOm du bara sett den första delen i första filmen har du i stort sätt inte sett nått. men se de andra. =D snygg signatur btw. =D ska sa den andra, när jag fåtttilbaka min dator. thx=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Även om man skulle sluta med pengar kommer rån, våldtäckter och dyligt vara kvar. Människan är girig, människan vill ha överflöd. Så har det alltid vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Även om man skulle sluta med pengar kommer rån, våldtäckter och dyligt vara kvar.Varför skulle rån och våldtäkter förekomma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Även om man skulle sluta med pengar kommer rån, våldtäckter och dyligt vara kvar. Människan är girig, människan vill ha överflöd. Så har det alltid vart. Det är det the Venus project försöker skapa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 ok vi säger så här,pengarna har tagits bort.jag behöver en ny bil och nu när allt är gratis,så då kan man ju bara åka till Porsche center och ta ett par 911or eller? Även om man skulle sluta med pengar kommer rån, våldtäckter och dyligt vara kvar.Varför skulle rån och våldtäkter förekomma? tja,varför skulle det inte.konflikter har alltid funnits och kommer alltid göra det,krig,fattigdom våldtäkter kommer alltid finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.