Layton Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hej! Vem tyckte du skulle vinna melodifestivalen eller gjorde Malena bra när hon vann? Jag tyckte att HEAT skulle vinna men jag ville också att Malena skulle vinna! Jag gillar både Rock och Opera fast det inte passar så bra ihop... Men vem var bäst enligt er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Jag tyckte Tingeliin var bäst. (Fast den inte ens var med). Den är mycket bättre än alla andra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Äh, jag blev bara lycklig över att Ugglas inte vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Äh, jag blev bara lycklig över att Ugglas inte vann.W0rd! Men annars hoppades ju man på H.E.A.T. Dom har ju stora framgångar nu nere i Europa. Men Ernman är ju en grym sångerska så, det är ju inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Jag tyckte HEAT - 1000 miles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Carolin af ugglas XD Nu kanske ni tycker att jag e konstig och har dålig smak men hellre henne än någon annan!! Det skulle f*n vart kul om hon vann! Asså när vann Sverige senast liksom??? Spelar ju egentligen ingen roll vem som vinner!! Sverige kommer ju f*n sist hela tiden ändå!! Förresten är texten bra och sorglig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Jag var inte så insatt i det hela, men har ju sett alla bidrag och tror nog att H.E.A.T eller EMD skulle ha större chans att ta hem vinsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Fast om jag inte misstar mig nu.. så är hon som vann ganska känd ute i Europa. Kan ju locka en viss åldersgrupp. Förövrigt har jag nästan ingen aning om hur låtarna i finalen lät. Eller jo, den där med Måns eller vad han nu hette.. Den har olyckligt nog satt sig på hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 (redigerat) Alla (låten) hade iaf lite sväng. Redigerat 17 Mars 2009 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Tingeliin var den enda låten i hela tävlingen som jag gillade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Det roliga är att Malena visade inte sitt fulla register ^ Skönt att Måns/EMD inte vann, då hade jag gått bärsärkagång och blivit arg på alla små fjortisar :'> Alcazar va också fet B) Men, Ugglan é ju bara cepe, men låten e fruktansvärt skön ~ Så in the end, så vann rätt låt. Den va ball + att texten e rolig o sjunga ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Låten som vann var den ända som inte var totalt värdelös så jag gillar beslutet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.