Npoti Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 vad tycker ni om Fable 2 jag tycker de är roligt har bara spelat de i en timme typ men jag gillar de verkligen det är verkligen fritt. men jag kan inte riktigt sluta göra story uppdragen. jag vet inte om spelet är slut efter story uppdragen eller om man kan fortsätta köra fritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Jag lånade det av en kompis och körde 1 timma sen tyckte jag det sög och lät min brorsa spela det, han gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Jag lånade det av en kompis och körde 1 timma sen tyckte jag det sög och lät min brorsa spela det, han gillar det.okej haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 19 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 mitt Fable 2 dampar asså jag kan spela men de står typ hela tiden att jag kan köpa en uppgradering utav typ en säng eller nått de e helt damp och jag orkar f*n inte börja om :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Jag gillade det när jag varvade det de första 3 gångerna, men sen orkade man inte mer. Det första Fable varade längre tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Det var okej. Föredrar ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Det var okej. Föredrar ettan.men det är inget evighets spel eller? asså när man klarat storyn går de forsätta spela då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 ja, du kan fortsätta efter storyn är avklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 ja, du kan fortsätta efter storyn är avklarad.okej då kan jag köra storyn först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.