WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) ja som rubriken säger hatar ryssarna Sverige efter melodifestivalen. Jag har hört att efter melodifestivalen va det många från publiken som klagade på att ryssarna sög när du sjöng tingeling på ryska. Tror ni att detta är sant? P.s skriv inte ja eller nej. Utan motivera svaret. Mitt svar: Nej, varför skulle ryssarna hata sverige. Alla får väll tycka vad dom vill. Visa i publiken kanske inte gillar ryska? Eller så kanske dom tyckte att låten var dålig? Redigerat 20 Mars 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Finns inte så mycket att diskutera om, tycker bara att ryssarna borde tåla mer. Allt var ju som sagt ett skämt, men dem tar ju allt på blodigt allvar. Vi borde driva mer med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 ja som rubriken säger hatar ryssarna Sverige efter melodifestivalen. Jag har hört att efter melodifestivalen va det många från publiken som klagade på att ryssarna sög när du sjöng tingeling på ryska. Tror ni att detta är sant? P.s skriv inte ja eller nej. Utan motivera svaret. Mitt svar: Nej, varför skulle ryssarna hata sverige. Alla får väll tycka vad dom vill. Visa i publiken kanske inte gillar ryska? Eller så kanske dom tyckte att låten var dålig? förstår inget av vad du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Vad spelar det för roll, de har alltid hatat oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Ja, dom sa det på Rix FM. Ryssarna tyckte det inte var kul alls, men ryssarna gillar ju många länder också :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Jaja, so be it. WAAAAAAAAAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Snart kommer det ryska T-80 UD's rullande vid svenska gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Jag tycker Ryssland borde ha lite mer tålamod och acceptera mer. Iofs förstår jag att dem inte gillade dem, det borde ingen göra, det var ju så fruktansvärt tråkigt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Ryssland borde skaffa humor. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Who cares about russia? - The russians! Men, ett practical joke med fördomar som balalajkagruppen, babujskadockorna o det får dom tåla. Dom kan la göra en Sverige sketch då med mesiga, retarderade killar omringade av nakna snygga blondiner.(En svensk stereotyp, ja) :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Jag tycker att alla länder i hela världen ska reta ryssland!! Dem tror att dem e så bra bara för att dem har det största landet!!! :P Redigerat 21 Mars 2009 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 först gas ledning och nu det här,f*n att dom aldrig ger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.