Gäst OvENchIn Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Vad kan man göra på en dejt? Har typ hjärnsläpp :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>Men lol <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>Men lol <_< Ta det inte som ett skämt lilla du ^^ Folk i din ålder "hänger" med varandra, vare sig det är två personer eller femton. Gå på bio eller häng i hemmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Det finns något som kallas ekonomi, han är 12 år och går troligen i sjätte klass. Vid den tiden har han säkerligen några hundralappar i sin plånbok. Jag hade det när jag var i den åldern fastän jag aldrig varken får veckopeng eller månadspeng. Bjud på en NiP med dipp tillsammans med en Pepsi Hax. ;) Annars kan du väl ta med henne hem och kolla på nån film med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Bjud hon/han/den på mat, gå te ICA köp 1 påse snabbnudlar ( 1kr eller nåt) samt en 1.5l ica cola (8-10 spänn) så har du den perfekta dejten hemma på ditt rum på nåt llitet j*vla plastbord från överskottsbolaget, som håller din ekonomi så att säga. Just dont forget the fucking condom ffs! Redigerat 24 Mars 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? moron... alla har inte veckopeng för att göra slut på när man får dom. man kan spara. st00id f*ck. Redigerat 24 Mars 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång. Detsamma Herr Necroposter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång. Mest sannolikt att de i din ålder får veckopeng/månadspeng. Jag sommarjobbar ihop skiten, så käften. Sluta gnälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.