Hoppa till innehåll

Tips


Gäst OvENchIn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Darkshiver

Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OvENchIn

Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>

Men lol <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>

Men lol <_<

 

Ta det inte som ett skämt lilla du ^^ Folk i din ålder "hänger" med varandra, vare sig det är två personer eller femton. Gå på bio eller häng i hemmet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns något som kallas ekonomi, han är 12 år och går troligen i sjätte klass. Vid den tiden har han säkerligen några hundralappar i sin plånbok. Jag hade det när jag var i den åldern fastän jag aldrig varken får veckopeng eller månadspeng. Bjud på en NiP med dipp tillsammans med en Pepsi Hax. ;)

 

Annars kan du väl ta med henne hem och kolla på nån film med henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bjud hon/han/den på mat, gå te ICA köp 1 påse snabbnudlar ( 1kr eller nåt) samt en 1.5l ica cola (8-10 spänn) så har du den perfekta dejten hemma på ditt rum på nåt llitet j*vla plastbord från överskottsbolaget, som håller din ekonomi så att säga.

 

Just dont forget the fucking condom ffs!

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.

 

 

bjud henne på restaurang eller något.

Med vadå, sin veckopeng?

 

moron... alla har inte veckopeng för att göra slut på när man får dom. man kan spara. st00id f*ck. Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.

 

 

bjud henne på restaurang eller något.

Med vadå, sin veckopeng?

 

Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.

 

 

bjud henne på restaurang eller något.

Med vadå, sin veckopeng?

 

Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång.

 

Detsamma Herr Necroposter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.

 

 

bjud henne på restaurang eller något.

Med vadå, sin veckopeng?

 

Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång.

 

Mest sannolikt att de i din ålder får veckopeng/månadspeng.

 

Jag sommarjobbar ihop skiten, så käften. Sluta gnälla.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...