360Xbox Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Gillar ni nån tecknad serie fortfarande? Ibland kan sånna serier fastna ganska länge. Jag älskar Ed, Edd N Eddy fortfarande! Kanske aningen barnslig tråd :P Men ni gillar väl nån fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Dexter och hans laboratorium, fast Ed edd och eddy var nog den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Duck Tales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Scooby Doo antar jag väl.Kunde bli skitskraj av att kolla på ett avsnitt så jag hade svårt att somna. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 - Luftens hjältar - Darkwing Duck - Långbens galna gäng - James Bond Jr. - Scooby Doo (where are you) Det var sjukt bra när man var liten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Power Puff Pinglorna! O.o_b Lol, de var småskojsiga. Darkwing duck, Lilla sjöjungfrun och Räddningspatrullen minns jag att jag tittade på ganska mycket. Räddningspatrullen skulle jag kunna tänka mig att fortfarande titta på xD f*n, jag var rädd för Batman, blev alltid lika skrajsen när introt gick. T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Svampbob Fyrkant är ju underhällning för en kung, det tittar man på med nöje fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Svampbob Fyrkant är ju underhällning för en kung, det tittar man på med nöje fortfarande!what he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 håller på att titta i genom duck tales, jävligt bra. räddningspatrullen, luftens hjältar och scooby doo älskade jag när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 SVAMPBOB FYRKANT :D han e så j*vla tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Johnny Bravo: Då vet jag att när jag skall ragga på Brudar skall jag ej göra som han XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 - Luftens hjältar :D (Y) - James Bond Jr.:yucky: :yucky: :yucky: Svampbob Fyrkant är ju underhällning för en kung, det tittar man på med nöje fortfarande!:D (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.