Windnoob Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 När sa jag att detta var ett skämt? Det sa jag aldrig, jag frågade om han tålde skämt; det är en annan sak. Detta var bara menat för skoj, och dom som inte tyckte det var kul behöver inte ödsla 10 sekunder på ett onödigt svar.Iallafall någon är inte stendöd som SoulOfDeath är, han ville dela lite humor bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Det kan inte kallas humor. Och jag ödslar gärna 10 sek. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Detta var det absolut sämsta april skämtet jag varit med om i hela mitt liv, om du kallar detta hurmor tycker jag synd om dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Jag tvivlar på att han kallar detta hurmor, snarare humor. :) Meh, OMG JAG BLEV SÅ LURAD. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Fuskamynt hunter :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 När sa jag att detta var ett skämt? När du frågade om han tål skämt. jag frågade om han tålde skämt; det är en annan sak. Inte i det där sammanhanget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Detta var det absolut sämsta april skämtet jag varit med om i hela mitt liv, om du kallar detta hurmor tycker jag synd om dig. SÅ HIMLA RÄTT!! OT: Allvarligt kom du inte på nåt bättre... Men jag erkänner det var lite roligt. /7Denis ( Det ska vara /7 ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Tråd besvarad+utspårad+onödig+låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg