Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!

Rekommendera inlägg

DK's tål ingenting jämfört med en ret pala, dom är pure OP

Sorry för Offtopic, ville bara säga att jag nu fått ett slutligt bevis på att Hivee inte har en aning om PvP.

Och du har spelat death knight? Nej, håll käft - death knights tål ingenting jämfört med paladins, och ja, jag har spelat 2k+

För att tillägga; du har inte gjort ett enda svårt achievement i wow, du pvpar inte, du kör inte ens arena, l2p snälla

Tror han överdrev lite, eftersom jag tror du är ganska skillad..

DKs är sega, men kanske inte sjukt sega..

Jag har nästan alltid kört som healer i arena, så jag vet inte riktigt något om det..

Jag bara utgår ifrån dem jag lirar med..

I alla fall så nu håller vi oss till alla glada minnen istället, huh? ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Lol, då vet han inte vad han pratar om ;)

Iaf, nu när vi snackade om arena och PvP, så kan jag dela med mig av ett av mina minnen!

I season 3 så körde jag till 100% PvP, gjorde inget annat, PvE var det inte snack om, som säkert Symptom minns efter alla nekade Karazhans som jag blev frågad om ;)

Iaf, jag lirade som Gnome Rogue, hade hyffsat gear halft Gladiator/Vengeful och Veteran delar, och letade som s*tan efter en bra arena mate, körde med olika ppls hela tiden.

Efter några veckors provande med olika spelare hittade jag en Gnome Mage, med hyffsat gear, som frågade om ja ville köra med han.

Jag tänkte, visst vrf inte eftersom jag inte har något att förlora!

Vi starta på 1680 raiting tror jag, och vi spelade riktigt bra! En och en halv timma senare, så hade vi 1743 raiting.

Vi förlorade, och jag tänkte att det var kört! Sen vann vi, förlorade, vann, förlorade och säkert hållde vi på så i 40minuter.

När vi hade spelat lika, och hade typ 1741 raiting, så körde vi en svettig match, och när en av dem gick ner! Då j*vlar, var så sjukt glad den dagen!

Efter det så köpte jag genast Vengeful Svärdet för Mainhand, och dagen senare, var det onsdag, så köpte jag offhandet och enchantade båda med moongoose! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I diskussionen om death knights och paladins...

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=48560.0

Låter numren tala för sig själva

Death Knights ÄR otroligt starka i PvP och jag förstår inte hur Blizzard tänkte, det är som om de satte sig ner och sade

"Okej, nu ska vi göra en klass, men istället för att den ska vara stark/svag mot olika klasser som de gamla är så får vi se till att den är bra mot allt! Några förslag?

-Ja, vi lär ju självklart ge den hög armor, hög health, ranged attacker, tvåhandare, shadow-magi attacker.. sådant!

-Fint, låter som en.... Death Knight?

-Ja death knight, det passar ju, de har ju tung armor och stora tvåhandare!

-Hm, då kan vi ju ge dem ghouls, passar väl?

-Utmärkt, vi slänger in en sacrifice som helar death knighten för 40% på samma gång.

-Jag gillar ditt tänkande min käre vän.

-Vi hoppar direkt till arenas, druids har ju dominerat ett tag med HoTs i säsong 3-4, så vi ger något som tar bort HoTs per tick.

-Hm, låter bra... vad sägs om fler heals, sacrifice på 40% räcker inte... Något som helar högt och kan även få critical strikes, något i stil med att de offrar en av sina resurser för att hela sig 20% med glyph?

- Skitbra, men det känns som om det saknas något, vet inte vad... jo, en passiv "stance" som helar dem när de gör damage, ja! Och högre movementspeed! Vi vill ju inte att någon ska kunna komma undan heller!

-Utmärkt."

En klass ska inte ha allt, hög health, hög armor, instant heals, pets, ranged attacks, HoT removal, DoTs på samma gång.

Paladins är hemska nu när blizzard tycker att alla klasser oavsett survivability ska äga i damage, illa nog med en klass som äger sönder pga hur klassen funkade i grunden...

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag imorse döda en gnome och stal hans mob, Time-lost proto drake.

f*n vad han måste ha lackat. :)

Wtf!? Är det sant?! Hittade du Time-Lost Proto Drake? :D

f*n vad glad jag hade blivit, och om jag själv blivit gankad.. så skulle f*n slå sönder datorn! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vad glad jag hade blivit, och om jag själv blivit gankad.. så skulle f*n slå sönder datorn! :D

Det var underbart. Såg proto drake, rusa emot den, /target. Sen såg jag att proto drake redan var taggad. Plötsligt kommer en liten gnome ut under proto. Skicka min felguard på honom så han blev stunnad 3-4 sek, la på nåra dotts, sen dog magen :D

Redigerat av Sportlov
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var underbart. Såg proto drake, rusa emot den, /target. Sen såg jag att proto drake redan var taggad. Plötsligt kommer en liten gnome ut under proto. Skicka min felguard på honom så han blev stunnad 3-4 sek, la på nåra dotts, sen dog magen :D

Haha, du måste ha berättat det för alla antar jag? xD Skulle skrivit och berättat för alla f*n! xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När 40 svettiga aktiva gamers skrek i ventrilo när Onyxia gick ner för första gången.

Är helt säker på att någons högtalare pajade vid det sammanhanget.

Letade upp en gammal bild =>

http://img291.imageshack.us/img291/3350/wowscrnshot101506221544zh2.gif

15 Oktober -06.

Har hittat youtube filmer med ungefär samma resultat :P, verkar vara en underbar upplevelse.

Mitt bästa minne måste vara när jag dingade 58 med min paladin ( pre-wotlk *snyft* ) och kunde bege mig till "The Shattered realm Of OUTLAND!" Var 110% säker på att jag skulle dinga 70vid den tidpunkten, som jag kämpade :)..... sen X antal veckor senare var det målet också uppnåt.

Redigerat av Mintplanta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När 40 svettiga aktiva gamers skrek i ventrilo när Onyxia gick ner för första gången.

Är helt säker på att någons högtalare pajade vid det sammanhanget.

Letade upp en gammal bild =>

http://img291.imageshack.us/img291/3350/wowscrnshot101506221544zh2.gif

15 Oktober -06.

Har hittat youtube filmer med ungefär samma resultat :P, verkar vara en underbar upplevelse.

Mitt bästa minne måste vara när jag dingade 58 med min paladin ( pre-wotlk *snyft* ) och kunde bege mig till "The Shattered realm Of OUTLAND!" Var 110% säker på att jag skulle dinga 70vid den tidpunkten, som jag kämpade :)..... sen X antal veckor senare var det målet också uppnåt.

Idd, en skön känsla.. Själv så tkr jag det är sådär nu.. Jag har så många chars så att dinga en ny till 80 är inte samma sak längre :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...