DiRtY Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Tja, undrar om nån har blivit drabbad än av ipred lagen, dvs ´åkt fast´ och blivit utpressad (eller vad man ska kalla det) av de som äger uppehovsrätten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 har för mig det va en från skara eller skövde som åkte dit för det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Näe, men läste i tidningen idag att 2st blev bustade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 50st blev anmälda redan första dagen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Det är ingen som seedar längre, man tankar i max 100kB/s, inte kuul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 men har hört att man ska kunna tanka från en proxy server och då kan de inte få ut ditt ip, vet dock inte hur man gör, nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 men har hört att man ska kunna tanka från en proxy server och då kan de inte få ut ditt ip, vet dock inte hur man gör, nån som vet?DEt står något om det i en annan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Tja, undrar om nån har blivit drabbad än av ipred lagen, dvs ´åkt fast´ och blivit utpressad (eller vad man ska kalla det) av de som äger uppehovsrätten. Kommer nog dröja innan någon "medelsvensson" åker dit för nedladdning. Just nu har alla fullt upp med att sätta dit de som jobbar inom vissa Releasegruppen, alltså sådana som rippar olika program, filmer m.m. och sprider de på internet. Skulle inte tro att någon skulle orka/ha tid att sätta dit 700,000+ nedladdare bara i sverige. Då skulle mer än var 20:e svensk i Sverige, varisej gammal som ung att få ett betalningskrav hem. men har hört att man ska kunna tanka från en proxy server och då kan de inte få ut ditt ip, vet dock inte hur man gör, nån som vet?VPN tunnel.http://sv.wikipedia.org/wiki/VPN Tror att TPB skulle erbjuda någon sådan funktion för en slant, har för mig den skulle kallas Ipredator eller något liknande. Tänker inte gå in på det mer än så. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4729480.ab Där kan ni läsa lite. Redigerat 4 April 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 http://ipredator.se/ Piratebays VPN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Håller med Boffaroffe så jag bryr mej inte särskilt mycket, min kompis däremot är helt j*vla dum i huvudet! 1sta April gjorde han en hemsida där man kan ladda ner Family Guy & Simpson avsnitt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Håller med Boffaroffe så jag bryr mej inte särskilt mycket, min kompis däremot är helt j*vla dum i huvudet! 1sta April gjorde han en hemsida där man kan ladda ner Family Guy & Simpson avsnitt... <_< och? Kommer inte hända något, laddar upp saker själv, ser ingen polis här inte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 De går efter storuppladdarna. De som har på sin dator 24/7 och seedar på massvis med film och musik. Sen finns det ju enskilda personer som går och plockar småuppladdare och nerladdar också - Så jag skulle väl tipsa att t.e.x inte seeda för mycket på något Liza Marklund e-bok/ljudbok ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.