The Moose Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Sommaren är snart här! Det är aldrig för tidigt för att snacka sommar. I den här tråden planerar vi sommaren. Vad ska ni göra i sommar? Ut och resa kanske? Själv ska jag jobba, festa, kanske ska till spanien och bara njuta av livet! http://www.dorkyboy.com/photoblog/images/20080730193052_hoven-sunset-sml.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Det blir libanon detta året<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Back to Legoland. Annars bara ta det lugnt, kommer va lite spännande att hamna i en ny klass efter lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Kanske ska till Danmark för att gå på http://www.summerangel.dk/2009/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Kanske ska till Danmark för att gå på http://www.summerangel.dk/2009/index.html Haha, serious cat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 slappa, jobba, fara till grekland med släkten pga av en turnering i fäktning som jag är uttagen till, fylla år. sen blir det väll att bara chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Köpa moppe, och åka till kreta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Ska vara i stugan i skummeslöv större delen sommaren (Skummeslöv - 3 km från Båstad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Spela runescape mer än vanligt. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Spela runescape mer än vanligt. ^_^X2 lolKommer mest vara på klubben och spela fotboll med ladsen, sen är det brudar osv. Kommer nog till öland som varje gång -.- Löttorps camping it is Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jobba 3 veckor, Metaltown, supa å chilla typ. Perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag ska skimma röven av mig, steka på tylösand, bruka cola, spela beachhandboll, kanske spela åhuscupen, skimma ännu mer, nästan klara 360 pop-shove it. Förmodligen, era tuppar som ska resa, jag kanske ska till Polen :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.