Nittionio Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Planerna ändrade! Mina kusiner frågade om jag hade lust å följa med till frankrike! Så det var ju bara att packa väskan inför sommaren! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 ska antagligen till metal town, kanske tar en runda till halland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Planerna ändrade! Mina kusiner frågade om jag hade lust å följa med till frankrike! Så det var ju bara att packa väskan inför sommaren! :D Frankrike är magiskt! Paris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Hoppas att något bra mmo har kommit ut till sommaren som jag kan no-lifa :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Planerna ändrade! Mina kusiner frågade om jag hade lust å följa med till frankrike! Så det var ju bara att packa väskan inför sommaren! :D Frankrike är magiskt! Paris? Njae! Var där på påsklovet! Nu ska vi vara en bit ifrån Paris. Blir lite bättre hus, och egen pool :>Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 21 Juni - AC/DC på Ullevi 26-27 Juni - Metaltown 15 Juli - Deep Purple på trädgårn Bortsett från det så blir det väl mycket chill i sommar. Har planerat med en polare att cykla väldigt mycket (kanske utforska lite mer av Sverige). Åker kanske upp till Stockholm i slutet av sommaren, inget bestämt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Vi ska nog till Gotland, annars blir det väl som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Planerna ändrade! Mina kusiner frågade om jag hade lust å följa med till frankrike! Så det var ju bara att packa väskan inför sommaren! :D Ooh, får jag följa med? 8) ska antagligen till metal town, kanske tar en runda till halland också. ;| Var i Halland? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 sennan eller något tror jag det heter :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 AHAHAHAHAHAHAH, SENNAN? Men, stackars dig. Lite. För Sennan är rätt bonnigt ..och alldeles för långt ifrån mig D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 AHAHAHAHAHAHAH, SENNAN? Men, stackars dig. Lite. För Sennan är rätt bonnigt ..och alldeles för långt ifrån mig D: har en kompis som bor där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Tufft mään, men se till att han flyttar därifrån illa kvickt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.