Skurken Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Cola, moppe, bada, cola, moppe, bada, cola, moppe, bada, Och segla sticker jag in några gånger där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
W0T Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Åka till stugan O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Ska väll sommarjobba lite hade jag tänkt så jag får råd att åka till Los angeles nästa vår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Cola, moppe, bada, cola, moppe, bada, cola, moppe, bada, Och segla sticker jag in några gånger där med. Jag vill också segla. Låter jättekul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag bumpar lite här, det är okej. I sommar ska jag inte göra ett piss, hade jag tänkt. Spela så mycket som möjligt, försöka sommarjobba lite och dra till Närcon när det är. Och äta glass, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Far min ska ställa ut hojen sin på Custom Bike Show precis efter att jag slutat skolan så då ska man dit å hjälpa till. Sen bär det av till Värmland, där jag har planerat att cykla eller åka inlines från Uddehôlm till Karlstad längs Klarälvsbanan. Annars ska man bara ha brylkräm i håret å leva livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag och min vän ska hålla på med Free Running hela sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag tänker vara på datorn och spela tv-spel (mest brawl) :D Ska även till farmor på sommaren. hon har också ett PS1. Så jag ska spela massa Tekken 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag tänker vara på datorn och spela tv-spel (mest brawl) :D Ska även till farmor på sommaren. hon har också ett PS1. Så jag ska spela massa Tekken 3. Se till att komma ut lite också, it's good for you! Klart man ska spela också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 nu ska vi visst inte till Gotland, synd. Vi ska väl antagligen till stugan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Om jag var 13 hade jag åkt till Metaltown i Göteborg, för att se SLIPKNOT! f*n alltså... Önska jag var 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Om jag var 13 hade jag åkt till Metaltown i Göteborg, för att se SLIPKNOT! f*n alltså... Önska jag var 13. Om du varit 13 så skulle du förhoppningsvis ha mognat till lite och slutat lyssna på scene skit som Slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.