MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Kanske det.. Men du kan ju bli skribent. Fuska har ju knappt några skribenter. Tex nyheten om DSI kom ju långt efter att jag fick reda på det. Redigerat 12 April 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 jo. det tar ju tid att få fm på det sättet. men jag skickade in en nyhet, så får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 tycker priset för att ändrat sitt namn är dyrt, 30.000fm. sänk det till typ 5-10k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Tycker också affären är för dyr. Samma sak men grupperna. Det är ju SVIN dyrt att göra en grupp. Förr var det ju gratis =(. Och att lägga till gruppikon mm har blivit svindyrt. Jag är på fr LÄGRE PRISER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 tycker priset för att ändrat sitt namn är dyrt, 30.000fm. sänk det till typ 5-10kDet kostar inte att ändra sitt namn. Jag tror du har kollat på "Ändra din titel" Det är att ändra tex "Fuskare" eller "Mini fuskare" till "Korvsäljare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.