Maenster Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Jag har 4 Kompisar ! Desmond , Nils , Samuel och Christian Nils och samuel har varit kompisar sen Första klass och är bästa polare Dom håller på och retar min cancer sjuka mormor , Crilles ansikte (mycket finnar) och Desmonds ursprung Vi brukar slå på dom när dom håller på men dom fortsätter och springer iväg Vi har sagt till dom väldigt många gånger men dom fortsätter ändå. Dom brukar också sabba för oss när vi ska ut på internet cáfe eller något , tex ''f*n va nördigt då kan ni ju heller sitta hemma och spela ju'' och så vill ingen med längre Tips ? (Fick redigera för att folk inte fatta) Redigerat 8 April 2009 av MolleMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 När du drog det där med Pär och Olle som fiffla med din mormor så fattade jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 kk skriver om det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag tror du har missuppfattat begreppet "kompis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jo kanske , me det e dom ända kompisarna jag har som jag kan vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Kontakta lärare, kan kännas fegt men det funkar oftast, om det inte gör det så följer inte lärare sin skyldighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Men skit i att vara med Nils och Samuel då. Om du varit kompis med dem länge kan det bli så att ni helt enkelt inte passar särskilt bra ihop längre. Jag har själv råkat ur för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Visst ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Du kan inte kalla dem kompis om de håller på sådär. Ignorera dem så ska du se att dem slutar. Redigerat 8 April 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Roligt med titeln "Kompisar suger" när problemet är att han inte har några (Nej, menar inte så - Keep on reading) ;) Han har helt enkelt inte några riktiga kompisar, så han ser inte skillnaden. Kompisar är bara idioter om du tillåter dem att vara det - Alla andra människor är inte dina kompisar. Du kan hänga med folk, men detta gör dem inte till dina kompisar heller. Ang. Internetcafé så är det väl mycket bättre att sitta och lana med sina kompisar än att sitta hemma, instängd på sitt rum? Säg bara att du, till skillnad från dem, inte är en extra osocial mullvad xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Va bara inte med dom. För allvarligt, retar din cancer sjuka mormor... Dom kan dra åt h*lvete då ju. Jag kallar inte det kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.