zkAro Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Det var mycket skit som hände i patchen idag, men ändå lite bra saker med. Ska försöka farma upp 1000g till dual specca nu. Och... se om det går att uppdatera alla addons nu med^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Körde voa10. Sen kommer det upp " blabla will reset in 10 minutes " vi håller på med emalon . wipe (för vi har EN pug tank, som är newb. ) , han fakar dc och hinner inte döda honom. (man blir inte tp om man är i boss fight) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Vad droppas från den nya VoA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 antagligen t7.99 eller vafan dem heter haha, (nya heroes t8 grej 8?)) och ny pvp saker tror jag. fick inte ner han dock ;< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Dual speccat :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Loggade in på twinken. Kollade varför mina boots var röda, hatade blizzard lite. Körde en BG, hatade blizzard ännu lite till loggade in alt roguen loggade ut, och nu sitter jag här och hatar blizzard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Loggade in på twinken. Kollade varför mina boots var röda, hatade blizzard lite. Körde en BG, hatade blizzard ännu lite till loggade in alt roguen loggade ut, och nu sitter jag här och hatar blizzard. Vadå, var det för svårt att ta någon med likadant gear som du eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Loggade in på twinken. Kollade varför mina boots var röda, hatade blizzard lite. Körde en BG, hatade blizzard ännu lite till loggade in alt roguen loggade ut, och nu sitter jag här och hatar blizzard. Vadå, var det för svårt att ta någon med likadant gear som du eller? Nej, inte särskilt. Är bara j*vligt sur på att blizzard har sabbat twinks som jag har spenderat flera tusen guld på. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja usch måste ju kännas extremt tungt att ha förlorat virtuell valuta :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Guildet downat en boss so far i ulduar , var dock inte med (var i skolan >.<) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Ja usch måste ju kännas extremt tungt att ha förlorat virtuell valuta :oAftonbladet ringde, dom vill ha sina whinemammor tillbaka ont tog första bossen i 25 man utan att någon dog, Ignis är dock 1000 gånger svårare, flame leviathan är f*n lättare än anub'rekhan Redigerat 15 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Körde VoA 25-man, downade Archavon men den andra bossen var svår + att alla inte var 100% säkra på tacts, men vi skulle försöka en 3:e gång men det gick ju såklart inte för blizzards servrar^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg