Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Drog CoS HC för Zombiefest!, fick skölden från Mal'Ganis (fy fan va gla'). Gjorde ett nytt 2v2.

Redigerat av ExorZ
  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Campar 'Dart' för ett av dom nya Raptor peten atm

Fick den nu : DDDDD (efter att suttit i 2 timmar på spawn platsen)

Redigerat av zitroz
Skrivet

Igår:

Kört ToC (Trial of the Crusader) normal och HC i 5-manna grupp, på heroic vann jag Edge of Ruin (nice 2h yxa) och på normal så ninjade min kompis en bra ring som jag behövde :P

Skrivet

Igår: Körde först massa heroics. Senare på kvällen körde jag Trial of the Crusader med guilden på 10man. Tog ner den bossen som man kunde köra, var nästan lite för lätt boss.

Skrivet

Gjorde MC och fick Binding of the windseeker. Bara vänstra sidan nu då. :)

Den från Garr har en i min guild försökt med ett tag haha.

Försökte grinda lite efter raptor hatchling i ZG men dog bara när jag pullade 6 mobs hela tiden :(

Skrivet (redigerat)

Spelat mage i 3 år snart, provade frost för första gången idag ;: icebarrier är ju riktigt bra :)

kek.

Körde ToC normal typ 15 gånger, fick från 20 Stone keeper shards till 160, *host* körde lite heroics för achievements och conquests. Gick 3 man shattered hall, passerade första moben och grinda i ungefär 2 timmar endless mobsen som kommer, fick runt 300g. Solade normal Shadowlab.

Drog alla heroics och fixa t8.5 chest och ungefär 30 Stone Keeper's Shards. Imorgon blir ~12k honor. :) på onsdag blire Furious vapen.. har 1199 Arena Points. Jo, smekte en wlock i duel i både destro och affliction :o

Redigerat av ExorZ
  • Skapa ny...