Windnoob Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Skapade en OS3D grupp och satte på group loot for the lulz, och helt plötsligt rollar jag 100 och vinner black drake! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 goldseller formations :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 goldseller formations :DMmhmm alla har sett det, sluta ta screenshots på sånt. §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. §3.8 - Uppmana heller aldrig till något olagligt eller sprid andras uppmaningar om något olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Körde ICC10 med guilden, klarade allt fram till sindragosa. Vi ska troligen fortsätta imorn om det inte blir 25 :) jag fick Flesh-carving scalpel från Proff Putricide och Bloodsipper från blood queen =] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Blev rejected från en till guild pga att folk inte gillar när man kör sin egna holydin stil och vill att man ska köra idiotstil som dom kör, fastän jag slår tophps varje raid jag kör och har oftast 70% mana kvar efter vilken fight som helst.. Funderar på att ta bort mina gubbar och sluta med wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Blev rejected från en till guild pga att folk inte gillar när man kör sin egna holydin stil och vill att man ska köra idiotstil som dom kör, fastän jag slår tophps varje raid jag kör och har oftast 70% mana kvar efter vilken fight som helst.. Funderar på att ta bort mina gubbar och sluta med wow. Eller så tar du åt dig vad dom säger och ändrar dig därefter. Så har du din plats i gillet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Testade Wow hos en polare, vaaad är det för skit spel?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Testade Wow hos en polare, vaaad är det för skit spel?!?!?det har dålig grafik och man får inte göra coola saker hela tiden waaah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Testade Wow hos en polare, vaaad är det för skit spel?!?!? Det är inte särskilt kul att spela på någon annans gubbe så jag förstår dig : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Hehe, Vad ska man göra då? Gå runt och döda lite olika "monster" och få lvl-up, Yes kul.. Det kan man göra på andra spel som inte kostar i månaden, vad är speciellt med "wow"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Hehe, Vad ska man göra då? Gå runt och döda lite olika "monster" och få lvl-up, Yes kul.. Det kan man göra på andra spel som inte kostar i månaden, vad är speciellt med "wow"? Alla som inte vet vad wow är säger så där^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Hehe, Vad ska man göra då? Gå runt och döda lite olika "monster" och få lvl-up, Yes kul.. Det kan man göra på andra spel som inte kostar i månaden, vad är speciellt med "wow"? Alla som inte vet vad wow är säger så där^ Så sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg