iCUbe Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Farmat [Deviate Fish] och rep med Bloodsail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?Du ser det på hans porträtt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?Esc Interface Combat Text (eller nått sånt) sen checka alla rutor, så WoW inbyggda dmg/healing/debuffs/buffs sak visas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Jippi, [Whispering Fanged Skull] B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?Esc Interface Combat Text (eller nått sånt) sen checka alla rutor, så WoW inbyggda dmg/healing/debuffs/buffs sak visas :) Tackar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Fick lite nya saker i ICC10 och började smått gemma om till armor penetration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Körde icc med guildet och kom till sindragosa. ska döda hon och lich king på söndag! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Dingade roguen 80 :) ICC10 imorgon 4 första om vi får healer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 LK 25 två shottad och epic fails @ Blood queen 25 HC. Folk som failar på att bita andra det är ju bara pinsamt. 12/12 nere på 2 raids så vi slipper raida på Söndag. :> Blir pvp mode nu då och siktar på 2000+. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Levlar upp en paladin med 4 kompisar, lvl 11 atm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Lirar med ny gnome mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg