zkAro Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Gissa vart jag är nånstans? =PNån glitch i Blackrock Mountain? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Gissa vart jag är nånstans? =PDet är väl ingången till Molten Core stället, och du står på en sten och kollar upp från lavan, right? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Gissa vart jag är nånstans? =PNån glitch i Blackrock Mountain? Typ rätt, dett är blackrock mountain foast i ett instans. Man får dampa med dc macro + slowfall + sprint eller liknande för att komma dit. Så det ligger igentligen inne i lower blackrock spire Redigerat 10 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Äntligen, Black War Bear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Farmat copper på min warlock :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Börjat med WoW idag... ;) Boostat mina polare till tusen, kört ICC10 och VoA 10/25. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 jag raidade orgrimmar idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hur gick det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Testade på att RPa för första gången med en kompis, vi skaffade två lvl 30 nelfs på argent dawn servern. Första som hände var att vi stalkade några som rpade :o tillslut upptäkte dom oss och skrämde iväg oss (asgarva på skype helatiden) Sen hände det mer konstiga saker som bara kan hända på rp servrar xD Det svåraste var att kunna veta sin historia och att inte göra smilis. Vi fick hitta på bit efter bit när dom frågade oss om våra karaktärer Redigerat 13 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 gått icc25 men stack efter deathbringer då raid leadern ninjade T10 marks :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Väntat över 2 dagar på att Horde ska få Wintergrasp på Argent Dawn, när man väl får det är det skitsvåt att hitta en VoA25 grupp, och när man väl hittar en händer detta. http://a.imageshack.us/img830/7600/wtfhunter.jpg -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Joinade en ny guild och körde 6 bossar i icc (ska fortsätta imorn) på min rogue, uhm har kört lite bgs på min druid också Gotta love Av queues Redigerat 13 Augusti 2010 av Caapow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg