zkAro Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Fick Headless horsemans reins. :DLucker, inte fått än :( Man får den genom rewarden numera va? Alltså pumpan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Körde Headless horseman för första gången och fick mountet. Crashat sönder och samman samt beslutsångest om man ska försöka geara upp tanken så man kan ICCa eller om jag ska satsa på att dinga huntern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Körde Headless horseman för första gången och fick mountet. Crashat sönder och samman samt beslutsångest om man ska försöka geara upp tanken så man kan ICCa eller om jag ska satsa på att dinga huntern.Wtf Dezen, spelar du wow??:o Du har ju alltid hatat spelet som fan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 (redigerat) Visade sig vara ett helvete att få igång en raid grupp med guilden eftersom alla är fast på loading screen och får dc hela tiden etc. Inte bra Blizzard, inte bra. Redigerat 20 Oktober 2010 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Visade sig vara ett helvete att få igång en raid grupp med guilden eftersom alla är fast på loading screen och får dc hela tiden etc. Inte bra Blizzard, inte bra. Så det e inte bara jag som fastnar på loading screen?? :o Trodde att mitt internet var cp när det hände Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Försökte göra os3d med all trash uppe, bara för å se vad som hände. Vi körde med samma setup, 1 tank osv. Det gick självklart inte bra eftersom att all trash kom springande emot oss, men vi fick ner sartharion till 20% innan det blev för mycket för tanken. Tror att om man skulle ta en extra tank och någon mer healer så skulle det inte vara några problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Försökte göra os3d med all trash uppe, bara för å se vad som hände. Vi körde med samma setup, 1 tank osv. Det gick självklart inte bra eftersom att all trash kom springande emot oss, men vi fick ner sartharion till 20% innan det blev för mycket för tanken. Tror att om man skulle ta en extra tank och någon mer healer så skulle det inte vara några problem.Eller bättre dps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Körde Headless horseman för första gången och fick mountet. Crashat sönder och samman samt beslutsångest om man ska försöka geara upp tanken så man kan ICCa eller om jag ska satsa på att dinga huntern.Wtf Dezen, spelar du wow?? :o Du har ju alltid hatat spelet som fan! I brist på annat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Nya alts :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Fick äntligen min heroic deathbringers will! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Downade 6 bossar i ICC med första guild runnen, helt acceptabelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Fick HHreins och sinistar-petet idag, blev inte alls glad, hade fått "There's no loot" på typ 9 av 10 pumpkins.. Samt så krashar spelet hela jävla tiden, jag fick dc på näst sista fasen i lk, och sen vägrade spelet starta så jag smällde igen laptopskärmen och sov istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg