Viruz256 Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Downade Valiona och för första gången, Asendent counsil, och whipade på cho gall i typ 1 timme, på min nya guild på Duiden. 5/12 nere nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Kan berätta om mina 3 senaste dagar. Fredags, fick tillbaka accet efter att det had varit hackat, soterade alla saker jag fick tillbaka, isåg hur mycket skit jag har.. Lördag, körde lite på min warrior drog 2 instancer och en bg, ingen tank gear dropades som vanligt... Söndag, körde lite på min warrior igen 2 instancer, inget dropades, questa lite och dinga 84. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 (redigerat) Dinga 25 med guilden! Skorpion mount ftw :D server first! Redigerat 7 April 2011 av VAZE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 (redigerat) HC Atramedes nere vilket lägger mig på 5/13 HC :) Lootade även http://eu.battle.net/wow/en/item/65058 som är BiS för troll hunters. Jag är inte ledsen iaf. #1 DPS också (H) Redigerat 14 April 2011 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Nu på morgonen har jag kört The Vortex Pinnacle. Blev dock kickad då min water elemental var i aggresive mode och pullade alla mobs vid den där triangeln. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Bytte guild till Ninth Order på Frostmane, och raidade med dem. :) Dödade Nefarian, Valiona och Conclave på heroic mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Bytte guild till Ninth Order på Frostmane, och raidade med dem. :) Dödade Nefarian, Valiona och Conclave på heroic mode.E frostmane fortfarande full?? Eller man behöver itne köa längre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 (redigerat) 75-130 fishing gjorde jag idag ska questa lite nu Redigerat 1 Maj 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Shit - har man 20000 dps som hunter nu? KOmmer ihåg när jag låg på top med ca 9500 innan sista raiden kom ut (Lich King slottet..?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Shit - har man 20000 dps som hunter nu? KOmmer ihåg när jag låg på top med ca 9500 innan sista raiden kom ut (Lich King slottet..?)Hunters gjorde 20k dps i Icecrown Citadel också. I Wotlk och +30% mer dmg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 (redigerat) Hunters gjorde 20k dps i Icecrown Citadel också. I Wotlk och +30% mer dmg.Dock efter mana till focus change så var hunters värdelösa (wotlk) Redigerat 2 Maj 2011 av albinmammut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 True dat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg