Laserturken Skrivet 31 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2012 Är i Shadowmoon Valley och försöker få exalted med dem och få en NetherDrake :)Har netherdrake :) Själv körde man ju med veckans dummaste raid leader, som försöker ninja loota men misslyckas totalt hårt. Bara för att vår guild har tagit ett par veckors break så tvingas jag med pug :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2012 (redigerat) Kollade på när min klasskamrat stal prylar från NPCs i olika ställen med en rogue. Redigerat 15 Oktober 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Tog spine på normal idag med en pug :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Lekt runt i BGs som vanligt med mina vackra legendary daggers, tar 100k kills närsom, slackat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Tog Madness för första gången :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Lootade en liten söt mount. Tror jag ligger på 108 st nu. Hoppas på Green-proto nu när mitt egg hatchar. Fick en whelp senaste gången, dock har jag haft en sån i 3 år. (Började precis spela igen efter 2 års break). EDIT: Några timmar senare såg jag denna flyga. Blev lite skakis när en annan kom och flög in så jag dismountade och droppade ned på marken och hade 10k hp kvar, fast jag fick den :D Redigerat 24 Maj 2012 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Dingade 70 idag, har bara TBC så är maxlevel atm. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Dingade 70 idag, har bara TBC så är maxlevel atm. :PRealm, real id? :DOnT: Försöker få lite PvP gear, går sådär :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Lootade en liten söt mount. Tror jag ligger på 108 st nu. Hoppas på Green-proto nu när mitt egg hatchar. Fick en whelp senaste gången, dock har jag haft en sån i 3 år. (Började precis spela igen efter 2 års break).EDIT: Några timmar senare såg jag denna flyga. Blev lite skakis när en annan kom och flög in så jag dismountade och droppade ned på marken och hade 10k hp kvar, fast jag fick den :DTime lost! Kom ihåg att jag stod AFK i en vecka med addon alarm för att få den draken T_T Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 (redigerat) Failar totalt på våran guilds ds run :) Redigerat 24 Juni 2012 av Thegamero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Äntligen fått Ravenholdt exalted, och jobbar med min sista faction för att få alla exalted, WSG :P Tar tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Levlar min alt som jag har flyttat till Khadgar :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg