Rullis Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 körde naxx25 pug. först är leadern så dum så han ger en warrior en cloak med agility o sånt. sen kommer vi till thaddius. första polarity shift = 20 döda. jag leftar. sen säger han "dude dont leave man it was only 1 wipe". pugga thaddius = FAIL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) körde naxx25 pug. först är leadern så dum så han ger en warrior en cloak med agility o sånt. sen kommer vi till thaddius. första polarity shift = 20 döda. jag leftar. sen säger han "dude dont leave man it was only 1 wipe". pugga thaddius = FAIL En warrior benefitar från agi med om du inte visste det =pDessutom tror jag att leadern har rätt, varför lämna när man whipar en gång? Då är man bara fittig mot alla andra 24 som är där. Hade jag vart i den raiden och visste vart du bodde hade jag åkt hem till dig och gett dig en käftsmäll. l2p. Redigerat 23 Maj 2009 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 körde naxx25 pug. först är leadern så dum så han ger en warrior en cloak med agility o sånt. sen kommer vi till thaddius. första polarity shift = 20 döda. jag leftar. sen säger han "dude dont leave man it was only 1 wipe". pugga thaddius = FAIL En warrior benefitar från agi med om du inte visste det =pDessutom tror jag att leadern har rätt, varför lämna när man whipar en gång? Då är man bara fittig mot alla andra 24 som är där. Hade jag vart i den raiden och visste vart du bodde hade jag åkt hem till dig och gett dig en käftsmäll. l2p. +1 karma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 körde naxx25 pug. först är leadern så dum så han ger en warrior en cloak med agility o sånt. sen kommer vi till thaddius. första polarity shift = 20 döda. jag leftar. sen säger han "dude dont leave man it was only 1 wipe". pugga thaddius = FAIL Om du menar aged winter cloak så är den näst bäst i naxx för alla melee med plate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) körde naxx25 pug. först är leadern så dum så han ger en warrior en cloak med agility o sånt. sen kommer vi till thaddius. första polarity shift = 20 döda. jag leftar. sen säger han "dude dont leave man it was only 1 wipe". pugga thaddius = FAIL En warrior benefitar från agi med om du inte visste det =pDessutom tror jag att leadern har rätt, varför lämna när man whipar en gång? Då är man bara fittig mot alla andra 24 som är där. Hade jag vart i den raiden och visste vart du bodde hade jag åkt hem till dig och gett dig en käftsmäll. l2p. Vad gör agility för warriors? Och javisst, kom o slå mig då. Men jag kommer inte raida 25manna naxx efter att 15 andra leftade innan mig. Det var en protwarrior som fick den, Hivee. Redigerat 23 Maj 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 körde naxx25 pug. först är leadern så dum så han ger en warrior en cloak med agility o sånt. sen kommer vi till thaddius. första polarity shift = 20 döda. jag leftar. sen säger han "dude dont leave man it was only 1 wipe". pugga thaddius = FAIL En warrior benefitar från agi med om du inte visste det =p Dessutom tror jag att leadern har rätt, varför lämna när man whipar en gång? Då är man bara fittig mot alla andra 24 som är där. Hade jag vart i den raiden och visste vart du bodde hade jag åkt hem till dig och gett dig en käftsmäll. l2p. Vad gör agility för warriors? Och javisst, kom o slå mig då. Men jag kommer inte raida 25manna naxx efter att 15 andra leftade innan mig. Det spelar ingen roll vad den ger eller om den är bättre för andra klasser, de ända cloaks som inte har agility på för warriors har strength och crit istället, och det finns inte några epic strength cloaks förrens ulduar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Tog 70-72 och nu ska jag sova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Fick Dps ringen från Malygos 10. Exalted with Kirin Tor Fick T7 chest och lite annat godnatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 50 på min nya paladin, börjar trötta lite nu :/ leveling börjar gå segare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 50 på min nya paladin, börjar trötta lite nu :/ leveling börjar gå segare.Tröttsamt från lvl 50-60 med paladins, men det blir roligare i 60 då du får divine storm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Den är ju typ exakt som Crusader Strike fast på 4 target och healar lite, eller det funkar väl rätt så bra om man kör mot typ 5 mobs samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Den är ju typ exakt som Crusader Strike fast på 4 target och healar lite, eller det funkar väl rätt så bra om man kör mot typ 5 mobs samtidigt?Ja? Du får en extra spell, dubbel damage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg