Spaceduck Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Dinga 71 ^^, sen så blir det nog att raida westfall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Startar upp wow, loggar in, undrar varför f*n jag inte kan logga in, kollar mailen, läser blizzmail, inser att jag är bannad i 72 timmar. gg blizz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 recruitar med min kompis =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Respeccade till retri från holyprot, respeccade till holyretri från retri, lallade runt. Vad är bäst i 2v2 med en feral druid / unholy dk(1.4k just nu, inga problem att gå upp dock)? HolyProt (6k Avenger shield crits, silence, 20 sec HoJ, 1800 spellpower, ~15% less dmg taken + 35% hp = +30% less dmg taken) eller HolyRetri (Holy Shock ~2k, Repantence (5 sec?), 1 min HoJ, 1.5k spellpower, judgement crits = instant Flash of Light, 25% base mana tillbaka på judge (10 yd)) Imo skulle jag säga att i 2v2 är Holyprot bäst då jag kan till och med överleva en rogue + att jag har 1.8k spellpower, förlorar dock haste och holy shock, men får Avenger Shield och 20 sec cd på HoJ, mycket överlevnadsskills i det. Sen om jag får in en HoJ som dom inte drar trinket ut kan jag få in en nice burst med shield of righteous, avenger shield (5-6k crit) och judgement (~800-1000) som kan hjälpa att downa en healer med. Dock med Holyretri får jag mer CC och kan interrupta mer heals, förlorar dock till 1500 spellpower men får Holy Shock och 25% base mana vid judgement, samt Art of War om Judge crittar. Ska iaf prova HolyRetri en stund och se hur det går, måste antagligen vänja mig vid att hinna dra Repatenace och när. Och på det, kan någon säga en bra Arena addon ni använder för att se det andra lagets UI frames lättare.. ser bara WoW UI på dom fast jag har Xperl, och då ser jag inte target of target eller så mycket annan info. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Dem retris jag känner till är protretri. Även en av de bästa som jag sett är protretri :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Levlat mining från 200 till 350. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Blev tyvärr inget WoW idag, var ute hela dagen istället :( / :) men imorgon får jag se om nya paladinen går upp i 71 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 445 fishing :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Försöker logga in :P Men lirade lite BG med min rogue tidigare jävligt kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 INGENTING. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Startar upp wow, loggar in, undrar varför f*n jag inte kan logga in, kollar mailen, läser blizzmail, inser att jag är bannad i 72 timmar. gg blizz pwned by the physics of the game! Redigerat 12 Juni 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Levlade engineering från 200 till 300. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg