Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Respeccade till retri från holyprot, respeccade till holyretri från retri, lallade runt.

 

 

Vad är bäst i 2v2 med en feral druid / unholy dk(1.4k just nu, inga problem att gå upp dock)?

 

HolyProt (6k Avenger shield crits, silence, 20 sec HoJ, 1800 spellpower, ~15% less dmg taken + 35% hp = +30% less dmg taken)

eller HolyRetri (Holy Shock ~2k, Repantence (5 sec?), 1 min HoJ, 1.5k spellpower, judgement crits = instant Flash of Light, 25% base mana tillbaka på judge (10 yd))

 

Imo skulle jag säga att i 2v2 är Holyprot bäst då jag kan till och med överleva en rogue + att jag har 1.8k spellpower, förlorar dock haste och holy shock, men får Avenger Shield och 20 sec cd på HoJ, mycket överlevnadsskills i det. Sen om jag får in en HoJ som dom inte drar trinket ut kan jag få in en nice burst med shield of righteous, avenger shield (5-6k crit) och judgement (~800-1000) som kan hjälpa att downa en healer med.

 

Dock med Holyretri får jag mer CC och kan interrupta mer heals, förlorar dock till 1500 spellpower men får Holy Shock och 25% base mana vid judgement, samt Art of War om Judge crittar. Ska iaf prova HolyRetri en stund och se hur det går, måste antagligen vänja mig vid att hinna dra Repatenace och när.

 

Och på det, kan någon säga en bra Arena addon ni använder för att se det andra lagets UI frames lättare.. ser bara WoW UI på dom fast jag har Xperl, och då ser jag inte target of target eller så mycket annan info.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Startar upp wow, loggar in, undrar varför f*n jag inte kan logga in, kollar mailen, läser blizzmail, inser att jag är bannad i 72 timmar.

gg blizz

pwned by the physics of the game!

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...