ExorZ Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Har gjort min första raid, OS25 man. Fick t7.5 hands och en epic head :) Du dinga 80 och du gick OS25 samma dag? ... Tror nog Hivee har lite rätt om Wotlk tbh :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Körde ulduar fick ner thorim , förlora Shouldersarna :< Nu överväger jag att twinka en 19 rogue eller en 29 druid (feral) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Nu fick jag onyxia till 40%, dog när en trash respawna och kom in i bossrummet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Om ni undrar varför jag dpsade så cpigt så var det för jag var nära på att springa ut ur instancet hela tiden för alla dog på fire wall :P OT dog i fire wall också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Om ni undrar varför jag dpsade så cpigt så var det för jag var nära på att springa ut ur instancet hela tiden för alla dog på fire wall :P OT dog i fire wall också... Inte för att vara ohyffsad, men varför klickar du? Du har explosive shot på 1, tryck då på 1 för tusan gubbar så slipper du kolla hela tiden på UI't och så behöver du inte wipa lika mycket. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Körde VoA, dock ingen drop för mig. Men jag får inte upp min dps! Har någon en bra rotation/specc? Just nu är jag survival/markman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Om ni undrar varför jag dpsade så cpigt så var det för jag var nära på att springa ut ur instancet hela tiden för alla dog på fire wall :P OT dog i fire wall också... Inte för att vara ohyffsad, men varför klickar du? Du har explosive shot på 1, tryck då på 1 för tusan gubbar så slipper du kolla hela tiden på UI't och så behöver du inte wipa lika mycket. :) Nej det är inte lika roligt så :P Sen vare väl inte jag som gjorde att alla sprang in i fire wall istället för att undvika dom? Ont: Jag har bara gjort tournament dailys :) Körde VoA, dock ingen drop för mig. Men jag får inte upp min dps! Har någon en bra rotation/specc? Just nu är jag survival/markman. Vad är din dps? Sen kanske du har en bra rotation men inge bra gear :o Redigerat 18 Juni 2009 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jippie , idag låg jag på 2.5k dps i VoA. (väldigt mycket bättre än vad jag brukar ha) Armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=K%C3%ADzu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Levlat magen, 73 nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Drog druiden från 19-23 sen boosta jag SM till en polare. Ska fortsätta, kanske dinga 25-26 eller 27 hoppas jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Loggar in och åker till orgrimmar, AH och efter det lite wsg. Tar sedan hs till dragonblight. Där lägger datorn av och dör >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 loggade in och kolla om dalaran spellscribe hade spawnat, hade han/hon inte gjort loggade ut och va med några polare tills nu, kolla om han/hon hade spawnat det hade hon gjort döda henne fick ingen katt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg