ExorZ Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 (redigerat) Drog CoS HC för Zombiefest!, fick skölden från Mal'Ganis (fy fan va gla'). Gjorde ett nytt 2v2. Redigerat 4 Augusti 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) Campar 'Dart' för ett av dom nya Raptor peten atm Fick den nu : DDDDD (efter att suttit i 2 timmar på spawn platsen) Redigerat 6 Augusti 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Igår: Kört ToC (Trial of the Crusader) normal och HC i 5-manna grupp, på heroic vann jag Edge of Ruin (nice 2h yxa) och på normal så ninjade min kompis en bra ring som jag behövde :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Gjorde MC och fick Binding of the windseeker. Bara vänstra sidan nu då. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Igår: Körde först massa heroics. Senare på kvällen körde jag Trial of the Crusader med guilden på 10man. Tog ner den bossen som man kunde köra, var nästan lite för lätt boss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Gjorde MC och fick Binding of the windseeker. Bara vänstra sidan nu då. :)Den från Garr har en i min guild försökt med ett tag haha.Försökte grinda lite efter raptor hatchling i ZG men dog bara när jag pullade 6 mobs hela tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Spelat mage i 3 år snart, provade frost för första gången idag ;: icebarrier är ju riktigt bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Spelat mage i 3 år snart, provade frost för första gången idag ;: icebarrier är ju riktigt bra :) kek. Körde ToC normal typ 15 gånger, fick från 20 Stone keeper shards till 160, *host* körde lite heroics för achievements och conquests. Gick 3 man shattered hall, passerade första moben och grinda i ungefär 2 timmar endless mobsen som kommer, fick runt 300g. Solade normal Shadowlab. Drog alla heroics och fixa t8.5 chest och ungefär 30 Stone Keeper's Shards. Imorgon blir ~12k honor. :) på onsdag blire Furious vapen.. har 1199 Arena Points. Jo, smekte en wlock i duel i både destro och affliction :o Redigerat 8 Augusti 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Rolla 19 på The turning tide, sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Naxx25 igår med magen, fick turning tide och någon cloak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Spelade första dagen med nya patchen igår, spelade Trial of the Champion Heroic + Normal, ganska rolig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Första gången jag loggar in på 1 och en halv månad !! Internet företag ftl :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg