ExorZ Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Dinga 71 på dudun, köpte swift flight form, dinga 72, fick Rapid Defense i Wyrmrest keep på första försöket :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon. Ojoj! Inte dåligt att få en kändis wow account! :D Förövrigt, hur kul är det med ett account som man inte har levlat själv. Ingenting. Nöjet med spelet är ju att levla och se sin character bli bättre och bättre. Nu kommer ju du in direkt i end game raiding utan att veta hur man spelar classen. Nej tack. Redigerat 15 Augusti 2009 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Levlar en ny paladin, skaffade axelskyddsheirloom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Ding 78 på paladinen via AV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon. Ojoj! Inte dåligt att få en kändis wow account! :D Förövrigt, hur kul är det med ett account som man inte har levlat själv. Ingenting. Nöjet med spelet är ju att levla och se sin character bli bättre och bättre. Nu kommer ju du in direkt i end game raiding utan att veta hur man spelar classen. Nej tack. PVE IS HARD 5 BUTTONS AYE. Om man är bra så kan man alla klasser någorlunda bra. Och många kanske ser leveling som ett enda stort plågeri? Känner många som köper accs för att de inte pallar att levla. För mig så är PvP nöjet, har dock inte lirat WoW på ett tag nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Spring runt med 40 Emblems of heroism och grubblar om jag ska levla en paladin eller rogue =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Nvm; något strulade. Redigerat 15 Augusti 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Dinga dudun till 73, fixade 2k rating på paladinen och hoppas på 2.1k imorgon, Kanske till och med Rival Titeln :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon. Ojoj! Inte dåligt att få en kändis wow account! :D Förövrigt, hur kul är det med ett account som man inte har levlat själv. Ingenting. Nöjet med spelet är ju att levla och se sin character bli bättre och bättre. Nu kommer ju du in direkt i end game raiding utan att veta hur man spelar classen. Nej tack. PVE IS HARD 5 BUTTONS AYE. Om man är bra så kan man alla klasser någorlunda bra. Och många kanske ser leveling som ett enda stort plågeri? Känner många som köper accs för att de inte pallar att levla. För mig så är PvP nöjet, har dock inte lirat WoW på ett tag nu. pvp is hard sup yo. cc break cc cc suip damage dead or be killed and its over. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon. Ojoj! Inte dåligt att få en kändis wow account! :D Förövrigt, hur kul är det med ett account som man inte har levlat själv. Ingenting. Nöjet med spelet är ju att levla och se sin character bli bättre och bättre. Nu kommer ju du in direkt i end game raiding utan att veta hur man spelar classen. Nej tack. PVE IS HARD 5 BUTTONS AYE. Om man är bra så kan man alla klasser någorlunda bra. Och många kanske ser leveling som ett enda stort plågeri? Känner många som köper accs för att de inte pallar att levla. För mig så är PvP nöjet, har dock inte lirat WoW på ett tag nu. pvp is hard sup yo. cc break cc cc suip damage dead or be killed and its over. Du är hunter, du förstår dig inte på pvp, dock är jag pala och nån drar "ha! pala!" men är ju healer, mer utmaning där. + Kör jag inte med DK Warr Cleave heller. Dinga 74 på dudun och 75. Sova nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Tankade Naxx för första gången i dag, dock var jag OT. Kört lite arena med. Det gick väl lite sådär, men vi vann iaf 8 matcher minst, vi körde inte så länge. Men nu är det läggdags :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg