Zaff Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Brewfest Kodo droppades, rollade 98 på den.. Vann den och så börjar tanken nästan gråta för att han vill så gärna ha den. Lyckades sälja den för 4000 guld till tanken. Vilket kap haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_093009_221631.jpg Fanns i min mailbox när jag fick tillbaka accet. 450 mining också. Sen så ligger det väl en 3-4k i auctions och väntar på att bli sålt. Jag kan ju inte säga att jag är ledsen över att ha blivit hackad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) kodo 4k @ lol Kevve; hade 7k innan, no? Redigerat 30 September 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 (redigerat) http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_093009_221631.jpg Fanns i min mailbox när jag fick tillbaka accet. 450 mining också. Sen så ligger det väl en 3-4k i auctions och väntar på att bli sålt. Jag kan ju inte säga att jag är ledsen över att ha blivit hackad. [/quote/] Jag fick också tillbaka det. Min DK på accountet har nu 450 mining o herb, o en jvla massa herbs o ores i banken. Fett nice Redigerat 1 Oktober 2009 av Zhug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Vart själv hackad en gång, de sålde allt jag hade :( Till och med Warglaive, vem säljer legendary till vendor! Blev hyffsat pissed men Blizzard fixade tillbaka alla saker och gold ;) Du får behålla allt hackern samlat, men fixa tillbaka dina gamla grejer med, skicka mail, jag skicka in game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Vart själv hackad en gång, de sålde allt jag hade :( Till och med Warglaive, vem säljer legendary till vendor! Blev hyffsat pissed men Blizzard fixade tillbaka alla saker och gold ;) Du får behålla allt hackern samlat, men fixa tillbaka dina gamla grejer med, skicka mail, jag skicka in game. Jo. Jag har ju ändå haft otur med tiden att bli hackad. Efter en patch nu när blizzard blir bombade av tickets och mail, så det lär väl ta ett par dagar för mitt gear att komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Kevve, säljer du allt på en gång kommer du bli bannad för economy exploitation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Kevve, säljer du allt på en gång kommer du bli bannad för economy exploitation. Wut? Tror du jag ska sälja allt? Jag ska dra 450 JC och prospecta dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 wipe-fest på Kologarn 25man. kuwl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Fick T9 legs från Koralon, nice! Annars fortsatt med dailies i Frenzyheart med mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Kört [For The Horde] (Men faila lite på SW :P) och Zul'Aman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Ulduar 10 raid idag då, fick ihop lite tanking saker b.la en ny sköld från Airyia (eller vad hon nu heter) och lite delar till min påbörjade holy spec. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg