Paffi Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Hej jag undrar om man ska börja på skateboard skola om det finns en i skåne helst runt lund södra snaby och i såfall behöver jag en skateboard kan jag få ett bud på en bra skate borad? :P tack iförväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 hahahaahhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Hej jag undrar om man ska börja på skateboard skola om det finns en i skåne helst runt lund södra snaby och i såfall behöver jag en skateboard kan jag få ett bud på en bra skate borad? :P tack iförväg Att åka skateboard lär man sig själv, inte igenom att gå på en j*vla "skola". Men gissar på att du är i en fas där du tycker det verkar häftigt med skateboard. Lugna dig i några veckor så ska du se att den går över innan du lyckas slösa massa hundra på en onödig märkesskateboard som bara kommer ligga och skräpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Håller med Garone, För något årsedan tyckte jag att det var skit fräckt att köra skateboard. Så jag gick och köpte en skateboard för 1 papp, jag använde den i 2 dagar sedan så tröttade jag och nu ligger den bara och skräpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Mhm.. Som alla säger, men alltså. Du går inte i skateboard skola, du lär dig själv. Kanske är lite svårt, men det är väll bara att åka så lär du dig med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Finns inga skateboard skolor xD !!! Bara tanken att du kom på det gör så att jag tippar på att du är runt 10 år? Och när man är 15-16 Så väljer men till gymnasiet så det är några år kvar innan du kan börja tänka på det du! :D Skateboard klasser finns säkert, men jag tvekar på att det finns i Sverige, finns snowboard gymnasium här i umeå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Mhm.. Som alla säger, men alltså. Du går inte i skateboard skola, du lär dig själv. Kanske är lite svårt, men det är väll bara att åka så lär du dig med tiden. Precis, det är som Parkour, man lär sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 bryggeriet i malmö tror jag man kan ha tillval skateboard. skrattade inte åt ideen att börja skatea, utan mer åt den lustiga grammatiken. skate or die mf!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Klart det finns skateboard linjer, det finns ju armbrytnings gymnasium .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Finns inga skateboard skolor xD !!! Bara tanken att du kom på det gör så att jag tippar på att du är runt 10 år? Och när man är 15-16 Så väljer men till gymnasiet så det är några år kvar innan du kan börja tänka på det du! :D Skateboard klasser finns säkert, men jag tvekar på att det finns i Sverige, finns snowboard gymnasium här i umeå :) När han säger Skateboardskola tror jag mer han syftar på något som man gör efter skolan i några veckor på sommarlovet t.ex. i så fall finns sånna lite här och var i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Tror han menar som att man går i fotbolls skola, alltså "träningar". Eller menade han kanske en inriktning? Tror inte han är så gammal så jag antog att han menade Skateboard lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 När någon säger Skateboard skola så tänker man självklart på en skola som inriktar sig på skateboard :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.