Gäst Soffan Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Vissa här har andvänt som avatarer som de har tagit direkt från tex google. det får man ej! Ändra lite på dem... Sluta lek moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag tycker att man får ta vilken avatar man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag med men det känns hårt när nån vinner en avatrar-tävling som man själv har varit med i och bara tagit en bild och får poäng för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 man får ta tills säg själv ja men inte i en avatar tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 0013: Jag menar att t.ex i en avatar tävling, så är det dumt att ta en bild direkt från internet med texten redan på, dessutom kan det bli copyright problem. Alltså jag tycker att man ska kämpa lite om man ska vinna en avatar tävling, inte bara klicka runt lite på nätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 kolla först om sidan har © om inte så ta bilden men det är dumt att ta en där det redan finns text :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Vissa här har andvänt som avatarer som de har tagit direkt från tex google. det får man ej! Ändra lite på dem... Det är helt upp till en själv skulle det inte varit tillåtet så skulle det funnits en regel om det så sluta klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Den här tråden börjar spåra ur, Mod lås denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Men man får väll ta från google och använda själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 var ska man annars få tag i avatarer om man inte får ta från internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Men jag tror att man får ta från internet men inte sälja till andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 0013: Jag menar att t.ex i en avatar tävling, så är det dumt att ta en bild direkt från internet med texten redan på, dessutom kan det bli copyright problem. Alltså jag tycker att man ska kämpa lite om man ska vinna en avatar tävling, inte bara klicka runt lite på nätet! ja tycker precis som du att man ska kämpa med att göra en bra avatar. men i såna här sammanghang som ett spel-forum är inte copyright en så stor grej, men om det hade varit ett forum där man bara la ut bilder hade det varit skillnad. ja tror knappast nån kommer bli stämd för att ha gjort en avatar av nåns bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.